اخبار روز

تعداد شهدای حملات اسرائیل به غزه به 33545 نفر رسید

وزارت بهداشت باریکه غزه اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته چندین قتل عام در مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند که در جریان آن تعداد زیادی فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تعداد کشته شدگان حملات اسرائیل به نوار غزه از 7 اکتبر (15 مهر) را اعلام کرد. مهر (سال گذشته) به 33545 نفر رسیده و 7694 نفر مجروح شده اند.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت نوار غزه به نقل از الجزیره اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته نیروهای اشغالگر صهیونیستی قتل عام های متعددی در مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند که در جریان آن تعداد زیادی فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت غزه تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته بر اثر حملات مستمر رژیم صهیونیستی به غزه، 63 شهید و 45 مجروح به بیمارستان ها منتقل شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از آغاز تجاوزات به غزه در روز 7 اکتبر تاکنون 33 هزار و 545 فلسطینی شهید و 76 هزار و 940 فلسطینی زخمی شده اند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان ها هستند و اشغالگران مانع کمک رسانی به آنها می شوند.

این در حالی است که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شمال اردوگاه نصیرت در مرکز غزه همچنان ادامه دارد. چندین شهید نیز در حملات جدید به منطقه تل الحاوی در جنوب شهر غزه کشته شدند.

حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبلیه همچنین منجر به شهادت گروه دیگری از فلسطینیان شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا