به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، الناز ملک در فصل سوم سریال های «سقوط» و «زخم کاری 2» بازی کرد.زخم کاریوی در کنار جواد عزتی و رعنا آزادی ور ایستاد و با آنها بازی کرد. او در گفت و گو با ماهنامه فیلم امروز از نحوه ایفای نقش خود صحبت کرد.

مالکیت شخصیزخم کاری “معلوم و اعلام شده:”زخم کاری شخصیت های بسیار قوی مانند مالک و سمیرا هستند که مردم برای همیشه به یاد خواهند آورد. خودم به عنوان یک هوادار کاری “احتمالا بازیگر جدید بین ملک و سمیرا را قبول نمی کنم.”

وی با بیان اینکه مهدویان برای ادغام او در این سریال مشکل داشت، گفت: این که نویسنده و کارگردان توانستند شخصیت سیما را معرفی کنند بسیار سخت بود تا به تدریج آن ها را معرفی کند داستان را در جاهای مختلف قرار دهید و دلیلی برای حضورشان بیابید تا مخاطب به تدریج آنها را بپذیرد.»

ملک از ترس شدید خود در بازی مقابل جواد عزتی گفت: در مورد نحوه بازی مقابل جواد عزتی استرس داشتم که او صاحب داستان بود و من طرفدار آن زخم کاری بودم. وقتی جواد عزتی را برای اولین بار دیدم از خودم پرسیدم: آیا واقعاً او مالک است؟ با همین آرایش؟ الان کجا هستم؟ آن لحظات برای من بسیار رویایی و مهم بود.»

وی با بیان اینکه مهدویان و عزتی تمام تلاش خود را کردند تا از خود محافظت کنند، گفت: هم جواد عزتی به من کمک زیادی کرد، هم محمدحسین مهدویان پشت مانیتور و هم جواد عزتی از روی صحنه. آنها به من کمک کردند که احساس آرامش بیشتری داشته باشم، استرس نداشته باشم و فکر نکنم که با یک ستاره سینما روبرو هستم. خیلی ها در آن زمان می ترسیدند که سطح سکانس ها با حضور من پایین بیاید، اما باید بگویم عزتی سطح بازیگر مقابلش را بالا می برد.

با این حال، وقتی به فصل سوم سریال نگاه می کنیم، متوجه می شویم که این احساسات الناز ملک و ترس هایی که از آن صحبت می کند، تأثیر زیادی در بازیگری او داشته است. باید دید او در فصل چهارم چگونه به این نقش نزدیک خواهد شد و آیا می تواند با اطمینان بیشتری این نقش را بازی کند یا خیر.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :