اخبار روز سینما جهان

تصویر برهنه تام کروز کار دستش داد!

بعد- به تازگی تصاویری برهنه از تام کروز 61 ساله در حال شنا در سواحل اسپانیا منتشر شده است که واکنش هواداران او را در پی داشته است. آنها متوجه شلی پوست اطراف شکم او شدند که با وجود ماهیچه ها آویزان به نظر می رسید. برخی این سستی را نتیجه احتمالی جراحی پلاستیک مانند کاشت سینه یا لیپوساکشن می دانستند.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از دیلی میل، پس از حجم بالای واکنش های جراحان پلاستیک و متخصصان تناسب اندام، آنها سعی کردند دلیل احتمالی این ظاهر غیرعادی را توضیح دهند.

دکتر دیوید هیل، جراح پلاستیک شیکاگو، بیان می کند که شل شدن پوست اطراف شکم ممکن است نتیجه لیپوساکشن باشد. لیپوساکشن روشی است که در آن چربی از نواحی خاصی از بدن مکیده می شود.

دکتر هیل توضیح داد که وقتی وزن به طور طبیعی و تدریجی کاهش می یابد، پوست زمان کافی برای انقباض دارد، اما با لیپوساکشن، به دلیل فوریت این فرآیند، ممکن است پوست به اندازه کافی منقبض نشود.

با این حال، دکتر هیل خاطرنشان کرد که اگر کروز لیپوساکشن داشته باشد، به خوبی انجام شده است، زیرا هیچ نشانه ای از ناهمواری یا قوام نامناسب وجود ندارد.

از سوی دیگر، دکتر هوارد سوبل، جراح پوست در بیمارستان نیویورک، معتقد است که نمی توان با قطعیت گفت که کروز لیپوساکشن انجام داده است. او اظهار داشت که پوست شل او در تصاویر نشانه طبیعی پیری است.

دکتر سوبل توضیح داد که در مردان بالای 60 سال، انتظار می رود که پوست اطراف قفسه سینه و اطراف دنده ها و شکم خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و آویزان شود.

با افزایش سن، سطح کلاژن و الاستین در پوست کاهش می یابد که باعث می شود پوست سفتی و استحکام خود را از دست بدهد.

دکتر سوبل همچنین اضافه کرد که شل شدن پوست معمولا در افرادی دیده می شود که چربی زیادی برای از دست دادن دارند که در مورد تام کروز صدق نمی کند.

مقایسه کروز با ستارگان هم سن و سال خود مانند برد پیت 60 ساله و بنجامین برات 60 ساله که هر دو دارای بدنی بسیار عضلانی و بدون پوست شل هستند، این نظریه را تقویت می کند.

کروز قبلاً گفته بود که از فعالیت‌های مختلفی مانند قایقرانی، غارنوردی، شمشیربازی، دویدن روی تردمیل، وزنه‌برداری، صخره‌نوردی و پیاده‌روی لذت می‌برد.

او یک برنامه ورزشی پنج روزه را دنبال می کند که شامل سه روز تمرین با وزنه و ورزش های قلبی عروقی و دو روز فعالیت های معمولی مانند شمشیربازی یا پیاده روی است.

مربی شخصی نیک لاور قبلاً گفته بود که کروز دارای بهترین تیم متخصصان تناسب اندام است که همیشه با آخرین علم و فناوری در این زمینه به روز هستند.

کروز همچنین از یک ماشین گران قیمت استفاده می‌کند که روی بارفیکس‌های غیرعادی کار می‌کند و به او اجازه می‌دهد همان مقدار کار را با تکرارهای کمتر انجام دهد.

لوئر گفت: “هر کاری که او انجام داده نتیجه داده است.” وقتی در زندگی واقعی با او ملاقات می کنید، 10 سال جوان تر به نظر می رسد.

بنابراین، در حالی که ممکن است حدس و گمان هایی در مورد پوست شل تام کروز وجود داشته باشد، سبک زندگی سالم و تعهد او به تناسب اندام نیز قابل توجه است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا