سرگرمی

تصویری زیرخاکی از کودکی ولادیمیر پوتین در آغوش مادرش+عکس

آگهی#

خبر را برای من بخوانید

ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین (زاده ۷ اکتبر ۱۹۵۲) رئیس جمهور روسیه است. او دومین و چهارمین رئیس جمهور روسیه پس از فروپاشی شوروی است. تصویری زیرزمینی از کودکی ولادیمیر پوتین در آغوش مادرش را ببینید. منبع: بازتاب آنلاین

لازم به ذکر است؛ از آنجایی که خطر درگیر شدن تهران در جنگ با اسرائیل افزایش یافته است، روسیه به تامین سلاح های دفاعی ایران ادامه داده است. به گفته مقامات ایرانی، مسکو هفته گذشته مجموعه ای از تجهیزات نظامی از جمله رادارها و سامانه های پدافند هوایی را به تهران ارسال کرده است.

به دلیل افزایش خطر دخالت تهران در جنگ با اسرائیل؛ پوتین آستین ها را بالا زد

در درجه اول، مسکو می خواهد از روابط خود با تهران که به عنوان یک شریک نظامی مهم برای روسیه در خاورمیانه عمل کرده است، محافظت کند.

روسیه همچنین به دنبال پیشبرد سایر منافع مشترک با ایران بوده است. سرگئی شویگو، دبیر شورای امنیت روسیه در تاریخ 6 آگوست با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران به تهران سفر کرد تا در مورد تقویت روابط دوجانبه و همکاری های گسترده تر گفتگو کند.

آنها در مورد طرح هایی مانند کریدور شمال-جنوب – یک شبکه حمل و نقل 7200 کیلومتری که چندین کشور از جمله روسیه و ایران را به هم متصل می کند، بحث کردند.

پزشکیان وی با حمایت از پیشرفت جهان چندقطبی گفت: معتقدیم دوران یکجانبه گرایی برخی قدرت ها از جمله آمریکا در جهان به پایان رسیده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا