اخبار روز

تصویب 8 طرح پژوهشی به نفع جوانان جامعه

به گزارش خبرگزاری مگتو از استان چهارمحال و بختیاری دکتر. سید محمد عمرانی وی در تشریح این خبر گفت: در بیستمین جلسه کمیته علمی ستاد سلامت جمعیت و جوانان، 8 طرح تحقیقاتی در حوزه جوانان جمعیت به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس طرح پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر الگوی مراقبت مستمر بر امید به زندگی و سازگاری با ناباروری در زنان تحت درمان ناباروری مراجعه کننده به مرکز ناباروری شهرکرد انجام می شود.

دکتر. عمرانی افزود: طرح پژوهشی با عنوان بررسی جامع عوامل مرتبط با ازدواج و زایمان در استان چهارمحال و بختیاری: مطالعه همگروهی گذشته نگر با پیگیری شرکت کنندگان تا سال 1402 از دیگر طرح های مصوب این جلسه بود.

وی ادامه داد: بررسی رابطه درک ارزش فرزندان توسط زوجین در آستانه ازدواج با تمایل به فرزندآوری در شهرکرد در سال 1403 به عنوان یک طرح پژوهشی در مورد جوانان شهرکرد تصویب و اجرا می شود. جمعیت

دکتر. عمرانی خاطرنشان کرد: طرحی پژوهشی با عنوان «مقایسه الگوی سبک زندگی زنان با سابقه سقط خودبه‌خودی و زنان بدون سابقه سقط جنین در شهرکرد در سال 1402» و طرح دیگری با عنوان «بررسی رابطه شیفت‌ها». همچنین شاخص های باروری برای پرستاران زن شاغل در بیمارستان های شهرکرد مورد تایید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح های پژوهشی “بررسی رابطه هوش هیجانی با تمایل جوانان به ازدواج در بین دانشجویان پزشکی شهرکرد 1403” و همچنین طرح “تعیین عوامل مرتبط با تاخیر در تولد فرزندان در خانواده های تک فرزندی”. و.» مقایسه در چهار استان در سال 1403. «از دیگر طرح های مصوب دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ارتقای جوانان جمعیت بود.

به گفته دکتر عمرانی; این پروژه های تحقیقاتی و علمی توسط اعضای هیئت علمی، اساتید، پزشکان و متخصصان انجام می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا