اخبار روز

بخشنامه مربوط به “سرباز معلم” ابلاغ شد!/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، در این بخشنامه آمده است: به استناد ماده (33) قانون احکام دائمی توسعه کشور و در راستای اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اجرای بند «الف» تبصره ماده 66 فصل هشتم نظام وظیفه عمومی و دستورالعمل ارگانی امور کارگزاران مشمول دولت و سازمان‌های عمرانی که توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق کم برخوردار کشور ابلاغ می‌شود. با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح در تاریخ 16 خرداد 1402 نحوه جذب و سازماندهی مأموران مشمول وظیفه وزیر در سال تحصیلی 1402-1403 به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

برخی از مطالب این بخشنامه به شرح زیر است:

– صرفاً داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دارای اولویت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به شرط داشتن برگه آماده خدمت بدون مهر غیبت و تاریخ ارسال آن 13 فروردین 1402 می باشد.

– مشمولانی که تاریخ اعزام آنها 1 مرداد 1402 و 1 شهریور 1402 می باشد، بنا به درخواست کتبی و تایید اداره کل باید به پلیس + 10 مراجعه و با ارائه درخواست فوری و پس از دریافت فرم آماده به خدمت در تاریخ ۱ تیر۱۴۰۲ آن را به آموزش و پرورش تحویل دهند در غیر این صورت امکان پذیرش امریه میسر نخواهد بود.

– امکان جذب و بکارگیری معلمان کشیک با اولویت آموزش ابتدایی و در کلاس های درس و واحدهای آموزشی در مناطق توسعه نیافته و محروم وجود دارد که از این رو استخدام افراد فوق در بخش های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز شهر استان باید از آن اجتناب کرد.

– قبولی ها در تاریخ 1 تیر 1402 به مراکز آموزش نظامی ارسال می شود که در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد و برگه های اعزام افراد قبل از ارسال بررسی می شود. (مدت دوره آموزش نظامی طبق اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح 2 ماه است.)

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا