به گزارش بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ کرامت ویسکرمی بر اساس گزارشات وزارت نفت با اشاره به اینکه مصرف بنزین در روزهای اخیر افزایش زیادی داشته است، گفت: هفته گذشته با بیشترین حجم توزیع بنزین در ماه های اخیر و حجم بی سابقه مسافر و تردد در داخل و خارج از کشور مواجه بودیم. شهر، به طوری که در روز شنبه (10 شهریور) 142 میلیون لیتر، یکشنبه (11 شهریور) 137 میلیون لیتر، دوشنبه (12 شهریور) 132 میلیون لیتر، سه شنبه (13 شهریور) 140 میلیون لیتر، چهارشنبه (14 شهریور) 124 میلیون لیتر، پنجشنبه (15 شهریور) 137 میلیون لیتر و روز جمعه (16 شهریور) 132 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع و مصرف شد که به طور متوسط ​​معادل حدود 134 میلیون لیتر است.

ویس کرمی افزود: میزان مصرف بنزین در منطقه گیلان تنها در روز پنجشنبه پانزدهم آذرماه شهریور مقدار بی سابقه نزدیک به 9 میلیون لیتر اعلام شده است.

وی همچنین بیان کرد: وضعیت در استان های گیلان و غرب مازندران که به دلیل تردد بیش از حد با کندی توزیع بنزین و حرکت نفتکش ها مواجه بود، اکنون عادی شده است.

در روزهای اخیر موجودی بنزین انبار نفت چالوس به صفر رسیده بود اما خوشبختانه از نظر تامین بنزین مشکلی نداشتیم و توانستیم به طور مستمر خطوط لوله گاز انبار نفت رشت و ساری را فعال نگه داریم و بنزین دریافت کنیم. .
وی همچنین گفت: علاوه بر این از سایر مناطق همجوار از جمله رشت، قزوین، زنجان، همدان و اصفهان سوخت تهیه کردیم و مشکلی وجود نداشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص برخی شایعات و ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سهمیه کارت سوخت، بیانیه ای صادر کرد و این ترفندها را فریبکاری و تلاش برای کلاهبرداری از مردم خواند و گفت: این گفته را به طور قاطع تکذیب می کنم. . و اساساً جمع‌آوری کارت سوخت تنها از طریق سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و بر اساس ضوابط و مقررات انجام می‌شود و این گونه ادعاها صرفاً به قصد سوء استفاده از مردم صورت می‌گیرد.

ویسکرمی در ادامه خاطرنشان کرد: سهمیه بندی بنزین در نیمه شب ابتدای هر ماه به کارت سوخت شارژ صاحبان خودرو واریز می شود. بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، از آبان در ماه 98 قیمت بنزین سهمیه ای لیتری 1500 تومان، بنزین آزاد لیتری 3000 تومان و بنزین سوپر لیتری 3500 تومان است.

همچنین در ساعت 0 بامداد اول شهریورماه، ساعت 0 صبح روز 10 شهریورماه 60 لیتر از سهمیه بنزین منطبق با شهریور 1403 برای خودروهای شخصی بدون تغییر و کاهش بر روی کارت هوشمند سوخت شخصی بارگذاری شد. هموطنان توجه داشته باشند که در پمپ بنزین ها و کارت ها امکان نفوذ و تداخل در سامانه وجود ندارد و وصول هزینه ها صرفا بر اساس کلاس خودرو در پایان هر ماه از طریق شرکت بیمه ملی پخش نفت انجام می شود محصولات.

ویسکرمی ابراز امیدواری کرد که روند عرضه بنزین مطلوب و کافی باشد و نیاز مردم را در روزهای پایانی تابستان تامین کند. وی در ادامه گفت: تامین و تحویل سوخت به صورت 24 ساعته از مبادی تولیدی و حمل و نقل انجام می شود و امیدواریم شرایط در روزهای پایانی تابستان به گونه ای باشد که در مدیریت سفر و تردد هموطنان از ازدحام جلوگیری شود. و تسریع در حمل و نقل محصول و جلوگیری از تاخیرهای طولانی مدت.

فوتبال روزانه اینستاگرام
تصمیم جدید دولت برای شارژ کارت سوخت چیست؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما