خانه طلایی با طراحی خیره کننده شیشه طلایی، دکوراسیون مجلل و مدرن یکی این یکی از منحصر به فرد ترین خانه های کوچک در جهان است. قیمت این خانه که به 250 هزار دلار می رسد گواه کیفیت بی نظیر و طراحی خاص آن است.

خانه طلایی؛ لوکس و مدرن

به گزارش عصر ایران، خانه طلایی توسط طراح استونیایی ÖÖD طراحی شده و شکلی مستطیلی دارد. این خانه با دیوارهای شیشه ای طلایی بسیار جذاب به نظر می رسد. همچنین یک پوشش چوبی در پشت خانه وجود دارد.

ابعاد این خانه 7.9 متر در 3.3 متر و مساحت آن 26.3 متر مربع است. فضای اصلی خانه یک اتاق چند منظوره روشن و دلپذیر است که مانند قلب خانه می تپد. شیشه اجازه می دهد تا نور در طول روز وارد شود و فضایی شاد و گرم ایجاد کند. Golden Home همچنین دارای اضافات لوکس مانند پوشش چوب بلوط، گرمایش از کف و تزئینات طلایی و لوازم جانبی است.

(عکس) این خانه 26 متری بسیار گران است!

فرصت های خانه طلایی

اتاق چند منظوره دارای چند صندلی و یک میز قهوه خوری است و آشپزخانه در سمت راست قرار دارد. آشپزخانه بسیار جمع و جور اما کاربردی است و شامل یک سینک طلایی، یخچال و چندین کابینت است. در انتهای دیگر اتاق نشیمن اتاق خواب با یک تخت دونفره راحت و یک کمد بزرگ قرار دارد.

خانه طلایی همچنین دارای حمام قابل دسترسی از آشپزخانه است. حمام دارای توالت دیواری، سینک، دوش و مقداری فضای ذخیره سازی است. به لطف استفاده از شیشه آینه، می توانید در حین دوش گرفتن، از فضای اطراف نیز لذت ببرید.

با استفاده از پنل های خورشیدی می توان خانه طلایی را به خانه ای خارج از شبکه تبدیل کرد. این خانه در تیراژ محدود 79 دستگاهی تولید خواهد شد. 30 دستگاه در اروپا و آمریکا فروخته می شود و مابقی به خاورمیانه و سایر نقاط جهان می رود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما