اخبار روز سینما

باور می کنید این خواننده مشهور لس آنجلسی به جنگ دفاع مقدس رفته باشه؟/ عکس

تصاویری از حضور امید خواننده مشهور ایرانی ساکن لس آنجلس در جبهه منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش پی ام آپ، او را یکی از بزرگ ترین چهره های موسیقی معاصر می دانند، همه ما به آهنگ های او گوش داده ایم:  تـو مثل گلی، تـو محشری و مـا یکی هستیم را گوش داده ایم، در ادامه از ۰ تا صد با این خواننده دوست داشتنی آشنا میشویم و زندگی امید سلطانی را مرور می‌کنیم

امید سلطانی در جایگاه ششم مرداد در سال 1345 الیگودرز به روی جهان گشوده شد. امید چهار خواهر و چهار برادر دارد، پدرش حاج حسین نام دارد اما در قید حیات نیستند. امید که تنها 9 سال داشت وقتی متوجه شد که صدا دارد استعداد خاصی در طراحی دارد و این استعداد به دخترش یاسمین نیز رسیده است. امید در 18 سالگی برای دفاع از میهن به جبهه های جنگ رفت.

امید می گفت سال ها پیش وقتی در ساختمان بزرگی مشغول کار روی تابلو بودم، درویشی با من تماس گرفت و وقتی پایین آمدم چیزهای عجیبی درباره من گفت. درویش به امید گفت تو در آینده آدم خیلی مهمی خواهی شد و میلیون ها نفر دستشان را بالا می برند و تاج روی سرت می گذارند حتی درویش چهره همسر آینده امید را برای امید نقاشی می کند. سال ها گذشت، امید به ترکیه رفت.

تصاویر قدیمی خواننده مشهور لس آنجلسی در دوران دفاع مقدس + عکس

خانه ای کـه امید درآن زندگی می‌کرد، بـه گفته خود امید ۲۵ روز فقط مشغول پاک کردن آن شد. امید برای ادامه تحصیل به ترکیه رفته بود اما گفت که درس خواندن راه حل نیست. اما امید این بار به دنبال نعمت خدادادی اش، بله، صدایش رفت. در این میان امید نیز از تحصیل غافل نشد و تا رشته مهندسی ادامه تحصیل داد. امید ابتدا خوانندگی را در یک کاباره ترکیه آغاز کرد.

تصاویر قدیمی خواننده مشهور لس آنجلسی در دوران دفاع مقدس + عکس

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا