کیوان ساکت اف فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن است. او مدتی مجری بود و حالا وارد دنیای بازیگری شده است. او در آثاری چون سریال بازگشت، حوالی پاییز و فیلم های «آخر این زندگی کیست؟» حضور داشته است. ، پچ پچ پشت خط نبرد و هی هو حضور داشته است.

به گزارش ستاره، کیوان ساکتف مجری و بازیگر بیست و پنجم شهریور او متولد 1367 است. از خانواده این بازیگر اطلاعات زیادی در دست نیست، به عنوان مثال می دانیم اصالت او کیوان ساکت تنکابنی است، در تهران به دنیا آمده و اکنون ساکن کرج است. کیوان آخرین فرزند خانواده، پدرش معلم و مادرش خانه دار است. او دو برادر دارد یکی یکی از آنها تهیه کننده رادیو است و دیگری دکترای فلسفه. خانواده او هیچ ربطی به روسیه ندارند.

دانش زمانی که در مقطع سوم راهنمایی تحصیل کرد، بازیگری را در آموزشگاه سینمایی هفت به مدیریت برادرش در کرج آغاز کرد و زیر نظر استاد قنبری به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت.

وی در مورد انتخابش برای تلویزیون می گوید: تئاتری را کار می کردیم که در دانشگاه سوره اجرا کردیم، بعد از اینکه کارمان خوب شد به جشنواره شاهرود اعزام شدیم. خودش انتخاب کرد. بعد از اینکه به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اصفهان رفتیم، تهیه کننده شبکه یک من را آنجا دید و من را انتخاب کرد، به این ترتیب وارد تلویزیون شدیم.

همسر کیوان ساکت اف

یکی یکی دیگر از زوج بازیگری که تاریخ ازدواجشان 1403 است، کیوان ساکتف است که پس از انتشار تصاویر مراسم عقدشان، جست و جوها برای یافتن بیوگرافی شیداخالق و کیوان ساکتف شدت گرفت. او دومین مجرد این سریال بود که بعد از مونا کرمی وارد زندگی زناشویی شد و با شیدا خلیق دختر ناهید مسلمی ازدواج کرد.

(عکس) زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش
فعالیت های کیوان ساکت اف

بیشتر ما او را با بازی اش در شبکه نسیم می شناسیم، اما سابقه هنری همسر شیدا خلیق بازیگر به مدتی قبل از برنامه بی سیم برمی گردد. این بازیگر فعالیت هنری خود را از مدرسه سینمایی برادران هفت در کرج آغاز کرد و پس از مدتی با حمایت برادرش که تهیه کننده و جذب کننده صدا و سیما بود به عنوان مجری وارد تلویزیون شد.

اولین اجرای کیوان ساکت اف، برنامه ما دوتا بود و ادامه کار کیوان با برنامه سلام بهار برای شبکه یک و برنامه بوم سفید برای جام جم شکل گرفت. در سال 1386 زمانی که کیوان ساکت 20 ساله بود برای اولین بار در فیلم «دویدن در ابرها» بازیگری را تجربه کرد. سپس در سال 1396 به عرصه بازیگری بازگشت و در یک سریال به ایفای نقش پرداخت. همچنین کیوان ساکت در سال ۱۳۹۶ مجری برنامه «زمانی برای خندیدن» از شبکه سه بود.

(عکس) زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش

خلاصه فعالیت ها:

فیلم دویدن در میان ابرها
سری راه شیری
سریال تاریخ
سریال محکومین
سری به رنگ خاک است
سریال روزهای آبیه
سریال حوالی پاییز

نمایش خانگی:

شب های مافیا
زودیاک

مورد علاقه های Kevan Saket F

(عکس) زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش

او طرفدار سرسخت تیم پرسپولیس است و صدای استاد محمدرضا شجربان و بازی جانی دپ را دوست دارد. در میان فیلم های ایرانی مورد علاقه اش فیلم «غرنبه سوری» است که شهیدی فر را بهترین بازیگر می داند. در بین بازیگران او آل پاچینو را دوست دارد و غذای مورد علاقه اش پیترا است، علاقه ای به مد ندارد و لباس زیبایی می پوشد، گروه خونی او کیوان O+ است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما