اولین تصاویر رسمی از بازیگران مطرح فیلم The Electric State مانند «میلی بابی براون»، «کریس پرت»، «کی هوی کوان» و «جیانکارلو اسپوزیتو» منتشر شد.

به گفته «برادران روسو» ساخت فیلم اقتباسی The Electric State که در اوایل 2025 از «نتفلیکس» پخش می‌شود، دوباره انگیزه ساخت حماسه‌های فانتزی عظیم را به آن‌ها بازگرداند. «آنتونی روسو» می‌گوید: «این موضوع تا چند ماه پیش غیرعمدی بود، اما این فیلم در واقع پلی جالب برای بازگشت ما به مارول است و مقدمه‌ای برای ادامه آن داستان خواهد بود.»


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Electric State منتشر شد

داستان فیلم بر اساس رمان سیمون استالنهاگ در آینده‌ای متفاوت روایت می‌شود که دختری نوجوان (براون) متوجه می‌شود که یک ربات عجیب از طرف برادر گمشده‌اش به او فرستاده شده است. او و ربات وارد سفری می‌شوند تا برادر را در دنیایی پر از انسان‌ها و ربات‌ها پیدا کنند و در این مسیر با توطئه‌ای بزرگ مواجه می‌شوند.

فیلم The Electric State

طبق خلاصه جدیدی از فیلم، این نسخه از داستان در دنیایی جایگزین روایت می‌شود که در آن ربات‌های انیماترونیک دیزنی علیه خالقان خود شورش کرده‌اند. برادران روسو به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده از طریق استودیوی «AGBO» در این پروژه حضور دارند و «کریستوفر مارکوس» و «استفان مک‌فیلی» فیلمنامه را نوشته‌اند.

فیلم The Electric Stateفیلم The Electric State

از بازیگران این فیلم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میلی بابی براون
  • کریس پرت
  • کی هوی کوان
  • جیانکارلو اسپوزیتو
  • برایان کاکس
  • جنی اسلیت
  • وودی هارلسون

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Electric State چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما