اخبار روز سینما

تصاویر جدیدی از فیلم جوکر 2 منتشر شد

تصاویر جدیدی از فیلم جوکر 2 با عنوان Folie À Deux منتشر شد که «جوکر» و «هارلی کوئین» را در حال انجام فعالیت‌های مخفیانه و محتاطانه به تصویر می‌کشد.

تصویر جدیدی از فیلم Joker 2: Folie à Deux منتشر شد که «جوکر» و «هارلی کوئین» را در حالیکه محتاطانه به اطراف نگاه می‌کنند، به تصویر کشیده است. به نظر می‌رسد این دو شخصیت در حال انجام فعالیتی مخفیانه یا حتی فرار از تیمارستان هستند. این تصویر جدید می‌تواند بینش بیشتری از فضای پیچیده و تیره فیلم به مخاطبان بدهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تصاویر جدیدی از فیلم جوکر 2 منتشر شد

فیلم Joker 2 که دنباله‌ای بر فیلم موفق Joker به کارگردانی «تاد فیلیپس» است، به زودی به پرده سینماها خواهد آمد. فیلم نخست با بودجه 55 میلیون دلاری، موفقیت چشمگیری را تجربه کرد و بیش از یک میلیارد دلار در گیشه فروش رفت. همچنین این فیلم موفق به کسب دو جایزه اسکار، بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی متن، شد.

بودجه Joker: Folie À Deux تقریباً دو برابر بودجه قسمت قبلی بوده که نشان‌دهنده افزایش انتظارات و سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی این دنباله است. «تاد فیلیپس» همچنان به عنوان نویسنده و کارگردان در این پروژه حضور دارد و انتظار می‌رود که فیلم جدید نیز همانند نسخه قبلی، تاثیرگذار و موفق باشد.

فیلم جوکر 2

از جمله ستارگان این فیلم می‌توان به «واکین فینیکس»، «لیدی گاگا»، «زازی بیتز» و «برندن گلیسون» اشاره کرد. حضور این بازیگران نامدار در کنار کارگردانی «تاد فیلیپس»، نوید یک تجربه سینمایی پر از هیجان و جذابیت را می‌دهد.

Joker: Folie À Deux قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) به روی پرده‌های سینما برود. این تاریخ اکران به سرعت نزدیک می‌شود و طرفداران فیلم Joker، منتظرند تا با تماشای این دنباله، دوباره به دنیای تاریک و پیچیده جوکر وارد شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصاویر جدیدی از فیلم جوکر 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا