اخبار روز سینما

تصاویر/ این زن از 6 همسرش 10 فرزند رنگارنگ دارد!

این زن که فای نام دارد با اشتراک گذاری زندگی عجیب خود در تیک توک به شهرت رسید و هزاران فالوور دارد.

به گزارش پی ام آپ، یکی از کاربران تیک توک این زن را با نیک کانن مقایسه می کند که 10 فرزند از 6 همسر مختلف دارد و در حال حاضر در انتظار یازدهمین فرزندش است.

اما قضیه برعکس است. تعدد زوجات در هیچ فرهنگی موجه نیست و غیر قابل توجیه است. به نظر می رسد افرادی مثل خانم فای از مشکلات روحی و روانی رنج می برند و برای دیده شدن دست به هر کاری می زنند.

این روزها اغلب در شبکه های اجتماعی شاهد چنین اخباری هستیم. این پلتفرم‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا به صورت رایگان شهرت کسب کنند. اما وقتی هنر و تجربه خاصی وجود نداشته باشد، عده ای آن کارها را انجام می دهند.

تصاویر/ این زن از 6 همسرش 10 فرزند رنگارنگ دارد!

دفاع از این زن

این زن آمریکایی اغلب مجبور می شود از تصمیم خود برای بچه دار شدن توسط 8 مرد مختلف در برابر ترول های آنلاین دفاع کند.

برخی گفته اند که برای فرزندان خود متاسفند، در حالی که برخی دیگر از خود می پرسند که آیا او از بخشی از پدر نوزادش برای تامین مالی خود استفاده می کند.

خانم فای با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از اسناد ادعایی دادگاه که نشان می دهد او فقط 10 دلار درآمد دارد، به کاربران پاسخ داد.

فی از 6 همسرش 10 فرزند رنگارنگ داشته است.

وی در پاسخ به سوال کاربر دیگری که پدر بچه هایش را از کجا پیدا می کند، پاسخ داد: اگر بیلبورد خالی دیدم در آنجا آگهی می گذارم. او همچنین در یک ویدیوی تیک تاک گفت که می خواهد 19 فرزند دیگر داشته باشد.

در ماه آگوست، این زن در ویدئویی که بیش از 2.9 میلیون بازدید داشت، درباره تصمیم خود برای بچه دار شدن با مردان مختلف صحبت کرد!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا