اخبار روز

تصاویری از آتش سوزی مهیب در جنگل های کالیفرنیا (فیلم)

آتش سوزی جنگلی در پارک جنگلی کالیفرنیا به بزرگترین آتش سوزی در این کشور تبدیل شده است. آتش‌سوزی پارک جنگلی در شمال کالیفرنیا به سرعت گسترش یافته و در عرض 24 ساعت بیش از دو برابر شده است.

به گفته مرکز ملی آتش نشانی ایالات متحده، این آتش سوزی بزرگترین آتش سوزی در میان ده ها آتش سوزی فعال در سراسر کشور است که تا عصر روز شنبه بیش از 2 میلیون هکتار را سوزانده است، زمانی که 350000 هکتار در حدود 90 مایل (144 کیلومتر) شمال ساکرامنتو سوخت. پایتخت ایالت

انتظار می‌رود هوا در منطقه خنک‌تر و مرطوب‌تر شود که می‌تواند به تلاش‌ها برای کاهش سرعت گسترش آتش کمک کند. تا عصر دیروز 10 درصد آتش سوزی مهار شد. مقامات گفتند که آتش سوزی 134 ساختمان را ویران کرد و دستور تخلیه مناطق آسیب پذیر را صادر کردند. از جمله پارادایس، شهری که در آتش سوزی کمپ 2018، مرگبارترین آتش سوزی در تاریخ ایالت، ویران شد.

یک مقام کاخ سفید همچنین گفت که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به تیم خود دستور داده است تا هر کاری لازم است انجام دهند و از تلاش ها برای جلوگیری از گسترش آتش حمایت کنند. مردی که مظنون به هل دادن خودروی در حال سوختن به داخل آبراه و ایجاد آتش سوزی در پارک بود، دستگیر شد.

منبع: فارس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا