اخبار روز

تصادف وحشتناک در اتوبوس مشهد – شلمچه

پژمان قرائیان روز پنجشنبه افزود: اتوبوس مشهد به شلمچه حامل 45 زائر اربعین حسینی بود که در پنج کیلومتری ده نمک در شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان دچار سانحه شد و به تپه حاشیه جاده برخورد کرد.

وی ادامه داد: پنج دستگاه آمبولانس، یک اتوبوس امدادی و یک بالگرد اورژانس برای رسیدگی به مصدومان در محل حاضر شدند و مصدومان به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئنه از بروز حوادث غیرقابل جبران جلوگیری کنند.

خواب آلودگی راننده علت این حادثه بوده است

رئیس پلیس راه سمنان نیز در خصوص این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: خروج از جاده دلیل انحراف اتوبوس از مشهد به شلمچه در استان بوده است.

سرهنگ موسی سرگیری در خصوص علت این حادثه افزود: علت خروج اتوبوس از جاده خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

رئیس پلیس راه سمنان گفت: اتوبوس خروجی از جاده هیچ مصدومیتی نداشت و مصدومان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

محور اصلی تهران – مشهد حدود 1000 کیلومتر طول دارد که بیش از 600 کیلومتر آن از استان سمنان عبور می کند.

480 هزار نفر از جمعیت 702 هزار نفری سمنان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در 6 شهر و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در 2 شهر هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان، آرادان و گرمسار تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شهرستان های شاهرود و میامی نیز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند./ایرنا

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا