اخبار روز

تصادف وحشتناک در محور یاسوج، ۶ کشته برجای گذاشت!/ فیلم

به نقل از شمانیوز، با توجه به تصادفی که در محدوده پلیس راه یاسوج-شیراز به سمت منطقه اکبرآباد اتفاق افتاده است، به گزارش خدمات اورژانس، تا کنون ۲۵ نفر مصدوم و ۶ نفر کشته بر جای مانده‌اند.

تصادف وحشتناک در محور یاسوج، ۶ کشته برجای گذاشت!/ فیلم

تصادف وحشتناک در محور یاسوج، ۶ کشته برجای گذاشت!/ فیلم

تصادف وحشتناک در محور یاسوج، ۶ کشته برجای گذاشت!/ فیلم

تصادف وحشتناک در محور یاسوج، ۶ کشته برجای گذاشت!/ فیلم

تصادف وحشتناک در محور یاسوج، ۶ کشته برجای گذاشت!/ فیلم

صبح امروز یک دستگاه یدک کش از گچساران به سمت یاسوج در حوالی بزرگراه پلیس یاسوج – شیراز به سمت منطقه اکبرآباد ترمز کرد و با چندین وانت در حال تردد، خودروهای پارک شده و عابران پیاده برخورد کرد.

تعداد مجروحان به 25 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، به افزایش تعداد فوتی‌ها و مصدومان در حادثه تصادف زنجیره‌ای در یاسوج اشاره کرد و گفت که تعداد کشته‌ها به ۶ نفر و تعداد مصدومین به بیش از ۲۵ نفر رسیده است. همچنین، سعید جاودان‌سیرت نیز بیان کرد که تعداد مصدومین در حال افزایش است.

سعید جاودان سیرت همچنین گفت: متاسفانه تعداد مجروحان در حال افزایش است.

خسارت زیادی به تریلر 25 خودرو وارد شده است.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج با اشاره به تماس مردمی درباره تصادف در پلیس راه یاسوج-شیراز، اعلام کرد که تیم‌های امداد و نجات شهرداری یاسوج با ۴ خودرو به سرعت به محل حادثه رسیده‌اند.

محمد رستمی افزود: به محض رسیدن تیم های امدادی با صحنه وحشتناکی مواجه شدیم که حکایت از انحراف تریلر حامل محور گرد به سمت یاسوج دارد که منجر به برخورد و واژگونی خودروها در جاده شد. قطع برق فشار قوی و همچنین عبور از روی دست فروشان خسارت و تلفات جانی زیادی به بار آورده است.

وی گفت: در این حادثه خودروهای زیادی آسیب دیدند که بیشتر آنها به شدت آسیب دیدند و سرنشینان آن کشته و مجروح شدند که با تلاش تیم های امدادی افراد از خودروها خارج و به مراکز درمانی و مراجع قضایی تحویل داده شدند. “.

رستمی نیز درباره آمار کشته و مجروح شدگان گفت که به دلیل شرکت تمامی دستگاه‌های امداد و نجات از اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در عملیات، آمار دقیقی در دست نیست. با این حال، تیم امداد و نجات آتش نشانی شش نفر از کشته شدگان را به خارج از خودروها منتقل کرده‌اند و مجروحین را جهت اعزام به مراکز درمانی به اورژانس سپردند.

سرهنگ دانیار و بویار احمد فرمانده پلیس راه کهگیلویه با اشاره به تصادف یک دستگاه تریلر با 25 خودرو در جاده یاسوج شیراز گفت: هنوز از تعداد کشته ها و مجروحان این حادثه اطلاعی در دست نیست.

وحدت نژاد رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بر اثر این حادثه 24 نفر مجروح و 4 نفر جان باختند اما احتمال می رود تعداد فوتی ها بیشتر باشد.

با توجه به گفته‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، در این حادثه، تریلی حامل تیرآهن به خودروهای مختلف شامل پژو 405، پیکان، تیبا، وانت پیکان، پراید و پژو برخورد کرده است. او همچنین اعلام کرد که این حادثه بر اثر اختلال در سیستم ترمز تریلی در محل پلیس راه یاسوج-شیراز در ساعت ۱۰:۵۰ صبح اتفاق افتاده است و تا کنون ۲۴ نفر مصدوم شده‌اند.

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد نیز از اعزام ۲۰ مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های یاسوج خبر داد و اعلام کرد که پس از گزارش مرکز اورژانس، ۹ دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شده‌اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا