اخبار روز

تصادف مرگبار حامل پول با چند خودرو و موتور سیکلت

به گزارش بازتاب آنلاین، راننده خودرو که پولی به همراه داشت در خیابان هفدهم قادر به کنترل خودرو نبود. شهریور به چندین خودرو خسارت زیادی وارد شد، یک موتورسوار جان خود را از دست داد و شش نفر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: خودروی پولدار در مسیر شمال به جنوب خیابان هفدهم. شهریور از آنجایی که راننده به دلیل سرعت زیاد نمی توانست وسیله نقلیه را کنترل کند، در مقابل زیرگذر امیرکبیر با چند خودرو و موتورسیکلت برخورد کرد که خسارت زیادی به بار آورد و تعدادی مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در این حادثه ابتدا یک راکب سوزوکی با یک دستگاه موتورسیکلت سیاه مشکی رنگ برخورد کرد و سپس یک خودروی حامل پول با یک دستگاه موتورسیکلت باکسر سفید رنگ و همچنین یک راکب ساینا سفید رنگ که در موتورسیکلت پارک شده نقطه بود

سرهنگ شریفی ادامه داد: ماجرا به اینجا ختم نمی شود و این خودرو در ادامه با یک دستگاه پژو 206 سفید رنگ و در نهایت با یک دستگاه تاکسی پژو برخورد کرده و پس از آسیب رساندن به 5 خودرو در همان محل متوقف شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآور شد: در این حادثه که روز گذشته رخ داد، 6 نفر از جمله سرنشینان یک تاکسی شامل یک خانم 42 ساله از ناحیه پای چپ، یک جوان 27 ساله بودند. مردی از ناحیه سر و همچنین یک موتورسوار بوکسور از ناحیه سر نیز به همین ترتیب مجروح شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه به سرعت وارد عمل شدند. به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می شود.

به گفته سرهنگ شریفی، بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهنمایی و رانندگی ناحیه 14 تهران بزرگ به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند و طرحی تهیه کردند که نشان می داد عدم توانایی و کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بوده است. هنگام رانندگی با سوزوکی یا سرعت مشابه. حامل پول باعث این حادثه شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران نیز جان باخت یکی وی به دلیل شدت جراحات مصدوم را به بیمارستان معرفی کرد.

سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه خودروی مذکور متعلق به بخش دولتی بوده است، افزود: با وجود چنین مواردی باید به آموزش راننده و رانندگان توجه بیشتری شود و نظارت بیشتری از سوی مسئولان واحدهای حمل و نقل صورت گیرد. با توجه به اینکه در این حادثه کاملا مشخص است که این راننده بیش از هر چیز از روزمرگی رنج می برد و به دلیل عدم آموزش کافی و عدم نظارت کافی بر رفتار ترافیکی رانندگان در واحدهای مذکور این حادثه و اتفاقات مشابه باعث می شود که مسئولان برای صدور مقررات راهنمایی و رانندگی برای این گونه وسایل نقلیه ابتکار عمل کنند. آنها مسئول افزایش نظارت و آموزش در زمینه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند.

وی گفت: انتظارات و توقعات پلیس در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت حقوق شهروندی نسبت به رانندگانی که اهمیت کار آنها چند برابر دیگران و دارای وسایل نقلیه مانند وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس است. و وسایل نقلیه اضطراری، باید انجام دهند، الزامات رعایت بیشتر قوانین رانندگی بسیار بالاست. اگر این راننده کمی سرعت خود را کاهش می داد و با پول کنترل لازم را روی خودرو می داشت، این حادثه رخ نمی داد و مجروحان و متوفیان اکنون در محل کار خود و یا در خانه بودند.

233236

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا