اخبار روز سینما

گریه و شیون خانواده “ستاره سعیدی” بر پیکر بی‌جانش!/ فیلم

فیلمی از مراسم تشییع پیکر همسر بسیار جوان بیژن مرتضوی را در ادامه مشاهده کنید.

مراسم تشییع پیکر ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی، در ترکیه با حضور خانواده و دوستان او برگزار شد. بیژن مرتضوی، به دلیل دلایل نامعلوم، از همسرش قبلی جدا شده و در حال حاضر با ستاره سعیدی ازدواج کرده است. بیژن مرتضوی در سال ۱۹۷۹ میلادی از ایران به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و تحصیلات خود را در رشته موسیقی در دانشگاه ایالت تگزاس ادامه داد. سپس در سال ۱۹۸۵ به کالیفرنیا نقل مکان کرد و اولین آلبومش را منتشر کرد. همسر بیژن مرتضوی در حوزه اینستاگرام فعالیت زیادی داشت و به همین خاطر، در بین طرفداران و هواداران او بسیار محبوب بود. او دچار بیماری تومور مغزی شده بود و این امر باعث شد تا علاقه بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی برای همه آشکار شود.

بسیاری از هنرمندان از جمله معین، مازیار فلاحی و پرویز پرستویی با انتشار پیام هایی در اینستاگرام درگذشت همسر بیژن مرتضوی را تسلیت گفتند.

همسر اول و دوم بیژن مرتضوی

او سال ها پیش ازدواج کرده و صاحب یک پسر می شود.بر اساس برخی رسانه ها گفته می شود این فرد دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش اطلاعی در دست نیست اما از همسر اولش یک پسر به نام پژمان دارد. خبر تایید شده است.

او به دلیل نامعلومی از همسر اولش جدا شد و با خانمی جوان به نام ستاره سعیدی ازدواج کرد. ستاره سعیدی به عنوان مدیر برنامه های بیژن مرتضوی کار کرده و در رشته مدیریت تحصیل کرده است، اما کاربران زیادی در مورد جوانی همسر بیژن مرتضوی و اختلاف سنی آن ها به تبادل نظر می پردازند و معتقدند بسیاری از مردان ایرانی تمایل به داشتن همسر بسیار جوان دارند و بیژن مرتضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برخی از کاربران با بیانی طنز اعلام کردند که نگران این حرکت این خواننده نیستند و همسرشان ۱۰ سال بعد به دنیا خواهد آمد.

همسر ستاره سعیدی، بیژن مرتضوی کیست؟

یک مدل ایرانی، در تاریخ 31 شهریور سال 1362 در شهر لس آنجلس به دنیا آمد. او همسر جوانی از بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده مشهور ایرانی است که در آمریکا زندگی می کند.

این دختر جوان در حوزه مدیریت فعالیت دارد و به عنوان معاون مدیر کل و مدیر امور مالی در شغل خود تلاش می کند. او تحصیلات خود را در رشته مدیریت اخذ کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا