اخبار روز سینما

تشکیل ستاد شهید آوینی در وزارت ارشاد گیلان از فرهنگیان حوزه هنری است.

در مراسم معارفه مدیرکل ارشاد گیلان خاطرنشان شد؛

به گفته مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قرارگاه شهید آوینی ویژه مردم ساری، فرهنگ و هنر در وزارت ارشاد راه اندازی و با 15 میلیارد تومان وام اخذ شد. استان ها را در این زمینه حساب می کنند.

به گزارش صفحه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ظهر امروز در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

گیلانی ها از هنرمندان فرهنگی دنیا هستند

در این نشست مهدی رمضانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه گیلان از پیشینه فرهنگی و هنری بسیار غنی برخوردار است، توضیح داد: این مورد مشاهده شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نقش گیلان در گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه اسلامی، گفت: فرهنگ مقاومت میراث یادگار میرزا کوچوک خان است و این روحانی شهید آغاز و آن را ثبت کرد و اگر امروز منطقه شاهد اعتلای روحیه مقاومت در خاورمیانه و در میان مردم مظلوم فلسطین است، می توان آن را در نهادینه شدن فرهنگ مقاومت جستجو کرد که بذر آن توسط مردم کاشته شد. گیلانی ها

مدیرکل دفتر هماهنگی استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را فرهنگ ساز در عرصه هنر در کشور و حتی جهان اسلام دانست و افزود: مردم گیلان حرکت فرهنگی جدیدی را در سال جاری راه اندازی کرده اند. جهان اسلام با سرود سلام فرمانده و این نمونه ای دیگر از نقش فرهنگی این استان در کشور است.

رمضانی در خصوص رویکرد دولت سیزدهم برای تحقق عدالت فرهنگی در حوزه هنری گفت: رویکرد دولت سیزدهم تحقق عدالت فرهنگی در سطح کشور است و این امر در همه استان ها به خوبی اجرا شده است و در این دوره عرصه های فرهنگی در حوزه هنری نشات گرفته است. کشور.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تلاش کرد دغدغه های فرهنگی هنرمندان را کاهش دهد، تصریح کرد: با این افزایش اعتبارات خوبی در حوزه فرهنگی داشتیم و این روند مستمری است چرا که تلاش می کنیم دغدغه های مالی را در همه حوزه های هنری کاهش دهیم. ”

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام تشکیل قرارگاه شهید آوینی در این وزارتخانه گفت: قرارگاه شهید آوینی با هدف رواج فرهنگ و هنر در وزارت ارشاد راه اندازی شد. در این زمینه 15 میلیارد تومان به استان ها اختصاص یافت.

توسعه فرهنگ و هنر یکی از اهداف دولت سیزدهم در گیلان است

مرتضی رضایی صوفی معاون توسعه منابع و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه حضور در جمع اهالی فرهنگ و هنر برای من فرصتی است، اظهار داشت: باید ظرفیت های هنری و فرهنگی را ارتقا دهیم. گیلان برای معرفی مناسب این استان سرسبز. از آنها استفاده کنید و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

وی با اشاره به نقش توسعه هنر در توسعه گیلان در عرصه های مختلف گفت: وقتی هنر در جامعه ای رشد می کند، مردم آن جامعه به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می کنند، بنابراین گیلان نباید به فضای سبز For in There are محدود شود. هنرمندان و ظرفیت های هنری بسیار خوبی در این استان وجود دارد. اگر به این امر توجه شود به توسعه گیلان کمک می کند.

تشکیل ستاد شهید آوینی در وزارت ارشاد گیلان از فرهنگیان حوزه هنری است.

معاون توسعه منابع و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان با بیان اینکه گیلان از نظر هنری کمتر از سایر نقاط کشور ندارد، افزود: گیلان از نظر هنری و فرهنگی دارای ویژگی های بسیار خاص و خوبی است، بنابراین هر هنرمندی باید باشد. برای» نسل جدید باید مورد توجه قرار گیرد و مردم را معرفی و محصولات هنری خوبی در این زمینه ارائه کند.

صوفی با توجه به اینکه یکی از اهداف دولت سیزدهم توجه به حوزه هنری و برگزاری جشنواره های مختلف هنری و فرهنگی در کشور بود، تصریح کرد: در دولت سیزدهم به افراد حوزه هنری اهمیت ویژه ای قائل بود. ، قلم و… و در این دو سال اقدامات خوبی در این زمینه در کشور انجام شده است. و به گیلان رسیدگی شد و این روند ادامه دارد.

برای من حضور در گیلان یک موفقیت بود

عبدالرضا علی پناه سرپرست سابق اداره کل ارشاد اسلامی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه حضور در این استان فرهنگ دوست برای من مایه افتخار است. هنر و ادبیات از گیلان وارد کشور شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ارائه برنامه ها و سیاست های بسیار خوب در حوزه هنری در گیلان، گفت: مردم و هنرمندان گیلان دغدغه توسعه شعر، هنر، ادبیات و سینما در این استان را دارند و می خواهند. همیشه سعی کنید فرهنگ کشور میرزا را توسعه دهید. و در این راستا پروژه ها و برنامه های فرهنگی خوبی را راه اندازی کرده و قطعا با حضور مدیرکل جدید تکمیل خواهد شد.

تشکیل ستاد شهید آوینی در وزارت ارشاد گیلان از فرهنگیان حوزه هنری است.

امیرحسین طاهری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه فرهنگ و هنر در زادگاه میرزا کوچوک خان جنگلی به کار خواهیم بست، اظهار داشت: جلساتی را با آقایان میرزا کوچوک خان جنگلی برگزار خواهیم کرد. فرهنگ و هنر و با توجه به نظر همه اهالی فرهنگ و هنر متناسب با پیشرفت استان این جلسات را برگزار خواهم کرد.

در پایان این مراسم از زحمات عبدالرضا علی پناه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قدردانی و امیرحسین طاهری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد.

تشکیل ستاد شهید آوینی در وزارت ارشاد گیلان از فرهنگیان حوزه هنری است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا