اخبار روز

تسهیلات ویژه اربعین برای بازنشستگان فرا می رسد


به گزارش مانیبان، صندوق بازنشستگی کشوری برای تسهیل مشارکت مستمری بگیران این صندوق در پیاده روی اربعین حسینی، مجموعه خدمات زیارتی ارائه می کند که امروز (14) مرداد) آخرین فرصت شما برای ثبت درخواست برای استفاده از سرویس تحویل روز اربعین است.

به گزارش ایسنا، صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل در مشارکت مستمری بگیران در پیاده روی اربعین حسینی، خدمات زیارتی متعددی از جمله ساماندهی موکب، اسکان مستمری بگیران این صندوق و همراهان و فرهنگی را ارائه کرده است. برنامه ها. .

متقاضیان می توانند درخواست خود را از ساعت 11 ارسال کنند مرداد از طریق سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس https://eservices.cspf.ir/Auth-api در این زمان طبق اعلام قبلی این صندوق، امروز 14. مرداد ماه آخرین بار برای ثبت این درخواست است.

لازم به ذکر است زمان پذیرایی از زائران در موکب صندوق بازنشستگی از 30 تا 3 مرداد ماه می باشد. شهریور ماه 1403 است.

با توجه به اینکه طبق مصوبه ستاد اربعین، بازدید از زیارت اربعین حسینی منوط به ثبت نام در سامانه سماح و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در این زمینه است، لذا متقاضیان باید در این سامانه ثبت نام و سپس به سامانه سماح مراجعه کنند. بازنشستگی کشوری سایت صندوق و ثبت نام برای استفاده از میزبانی زائران حسینی و سایر خدمات.

البته لازم به ذکر است که ثبت نام در سامانه هیچ گونه تعهدی برای صندوق بازنشستگی کشوری برای اعزام و جابجایی متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا