تسلا سایبر تراک به ناوگان پلیس و آژانس های امنیتی آمریکا اضافه می شود

UP.FIT که با نام Unplugged Performance نیز شناخته می شود، یک برند پیشرو در زمینه ارتقاء خودروهای تسلا است. این شرکت با بیش از ده سال سابقه خدمات و محصولات متنوعی را برای بهبود عملکرد و ظاهر خودروهای تسلا ارائه می دهد. این شرکت در جدیدترین پروژه به سراغ کامیون سایبری رفته و آن را برای استفاده در ناوگان پلیس آماده کرده است.

طبق آخرین گزارش خودرو، برای تسلا Cybertruck به روز شده توسط UP.FIT، امکان سفارش تجهیزاتی مانند چراغ های هشدار، آژیرها و سیستم های هشدار وجود دارد. در صورت لزوم، این شرکت می تواند یک منطقه ویژه برای حمل و نقل مظنونان یا زندانیان، یک قفسه مخصوص برای سگ های پلیس و یک محفظه برای نگهداری سلاح در Cybertruck ایجاد کند. به گفته UP.FIT، این کامیون برقی را می توان در نسخه های مختلف برای اهداف تاکتیکی، نظامی یا جستجو و نجات سفارشی کرد.

برای افزایش قدرت مانور Cybertruck پلیس ویژه، UP.FIT آن را به لاستیک ها و رینگ های بهتر مجهز می کند. به علاوه، برای توقف سریع تر، این کامیون به ترمزهای قوی تری مجهز شده است. همچنین یک بسته ویژه وجود دارد که در صورت سفارش، Cybertruck برای عبور از انواع مسیرهای صعب العبور آفرود آماده می شود.

تسلا سایبرتراک به ناوگان پلیس و آژانس های امنیتی ایالات متحده می پیوندد
تسلا سایبر تراک به ناوگان پلیس و آژانس های امنیتی آمریکا اضافه می شود

نگاهی به وب سایت UP.FIT نشان می دهد که Cybertrack for Law Enforcement در سه نسخه Patrol، Admin و Tactical به روز شده است. هر سه نسخه دارای برد یکسانی هستند و می توانند تا 340 مایل یا 547 کیلومتر را بدون نیاز به شارژ مجدد طی کنند. شتاب صفر تا 60 مایل یا 97 کیلومتر برای هر سه نسخه 2.6 ثانیه است.

اما از نظر اهداف و کاربردها ظاهراً این سه نسخه با هم تفاوت هایی دارند. نسخه پاترول مجهز به آژیر و چراغ های گردان است و دارای چرخ های 18 اینچی است. برای انجام ماموریت های تعقیب و گریز بهتر، لاستیک های این نسخه چسبندگی بیشتر و بهتری دارند و از نورافکن با نور متمرکز استفاده شده است. در داخل کابین این نسخه دارای کنسول مرکزی جدید است و دکمه های کنترلی زیادی در آن دیده می شود. در مورد جزئیات دو نسخه دیگر، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در وب سایت این شرکت وجود ندارد.

تسلا سایبرتراک به ناوگان پلیس و آژانس های امنیتی ایالات متحده می پیوندد
تسلا سایبر تراک به ناوگان پلیس و آژانس های امنیتی آمریکا اضافه می شود

همانطور که توسط UP.FIT گزارش شده است، تسلا Cybertruck به روز شده این شرکت بازخوردهای مثبتی از چندین آژانس مختلف دریافت کرده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فرآیند تحویل سفارش قبل از پایان سال جاری آغاز خواهد شد. ناگفته نماند که در طراحی و توسعه این پروژه خاص، UP.FIT با اداره پلیس همکاری کرده و پیشنهادات افسران را برای بهره وری بیشتر در نظر گرفته است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما