به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وقتی صحبت از زیبایی و زیبایی شناسی به میان می آید، اکثر مردم نظرات متفاوتی دارند. با این حال، گاهی اوقات تلفیق هنر، علم و فرهنگ می تواند نتایج جالبی داشته باشد.

آمبر هرد در مرکز یک گفتگوی جذاب قرار دارد که ماهیت ذهنی زیبایی را با اصول عینی ریاضیات ترکیب می کند.

وقتی که «نسبت طلایی» یک مفهوم ریاضی با ریشه در یونان باستان که برخی آن را مظهر زیبایی می‌دانند، در مورد امبر هرد به کار می‌رود که ویژگی‌های صورتش با نسبت طلایی مطابقت دارد، او را به یکی از زیباترین زنان نه تنها در هالیوود، بلکه در جهان تبدیل می‌کند. جهان برمی خیزد

مقاله ای که در سال 2022 توسط مرکز جراحی زیبایی و پلاستیک پیشرفته صورت لندن توسط مدیر این مرکز، دکتر جولیان منتشر شد. دی سیلوا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و مورد توجه عموم قرار گرفت.

زیبایی امبر هرد با نسبت طلایی

با توجه به جزئیات، این مطالعه نسبت های صورت هرد را که به جذابیت و زیبایی او کمک می کند، برجسته می کند. به گفته دکتر دی سیلوا با اندازه گیری برخی ویژگی های صورت مانند رابطه بین بینی و لب بالایی نسبت به لب و چانه نسبت طلایی را نشان می دهد.

تست زیبایی امبر هرد با قانون طلایی

این تناسبات که در چهره امبر هرد وجود دارد با آرمان های تقارن و هماهنگی همراه است. نسبت طلایی، که با 1:1.618 نشان داده می شود، در طبیعت، هنر و معماری یافت می شود و نشان دهنده نسبت بصری جذابی برای چشم انسان است.

در حالی که منتقدان ممکن است استدلال کنند که زیبایی بسیار پیچیده‌تر از آن است که بتوان آن را با یک فرمول ریاضی تعریف کرد، این مطالعه گفتگوی گسترده‌تری را در مورد تأثیر قوانین زیبایی‌شناسی و نقش آنها در شکل‌دهی به درک ما از زیبایی باز کرده است.

ناگفته نماند که این تحلیل ماهیت چندوجهی زیبایی را تشخیص می دهد. تحسین زیبایی امبر هرد فراتر از محاسبات ریاضی است. زیبایی او شامل استعداد، کاریزما و جذابیت شخصی او است که باعث شده طرفدارانش در سراسر جهان با او ارتباط برقرار کنند.

 

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *