اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

تساوی دانمارک و اسلوونی در نبردی جذاب؛ اریکسن درخشید، اما صدرنشینی از دست رفت

در دیداری جذاب از گروه C یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و اسلوونی در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

تیم فوتبال دانمارک با تساوی مقابل اسلوونی شانس صدرنشینی گروه C را از دست داد.

به گزارش ایرنا، سومین روز از رقابت‌های یورو۲۰۲۴ در شرایطی پیگیری شد که از ساعت ۱۹:۳۰ و از گروه C این مسابقات تیم‌های اسلوونی و دانمارک در مرسدس بنز آرنا و با قضاوت ساندرو شارر به مصاف هم رفتند.

در دقیقه ۱۷ این بازی مهاجمان دانمارک روی تعلل و اشتباه مدافعان سفیدپوش اسلوونی به گل رسیدند تا شاگردان کسپر هولمند نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن بروند. این گل توسط کریستین اریکسن به ثمر رسید. او در جریان بازی دانمارک و فنلاند از گروه B رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به یکباره بیهوش شد و لحظات دلهره‌آوری را در آن بازی رقم زد اما امشب زنده گل برتری تیمش در یورو بود تا این‌بار پیام‌آور شادی برای دانمارکی‌ها باشد.

در نیمه دوم ماتیاژ کک تغییراتی را در ترکیب تیم خود انجام داد و وربیچ، استانکوویچ و سلار را به زمین فرستاد،‌تفکرات او در دقیقه ۷۷ به ثمر نشست و جانزا موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

سفیدپوشان اسلوونی پیش از این گل هم شانس باز کردن دروازه دانمارک را داشتند که در مهم‌ترین آن شوت سنگین آنها با برخورد به تیر دروازه، به گل تبدیل نشد.

تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه وقت‌های این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دانمارک شانس صدرنشینی این گروه را از دست بدهد. در همین گروه و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های ملی انگلیس و صربستان نیز به مصاف هم خواهند رفت.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا