اخبار روز سینما جهان

انتشار تریلر Night Swim!/فیلم

در ادامه تریلر منتشر شده از فیلم Night Swim را می توانید مشاهده کنید.

استودیو Blumhouse که هر ساله فیلم های ترسناک زیادی را منتشر می کند. تریلر Night Swim فیلم سال آینده را معرفی کرد.

«Night Swim» نام فیلم جدید جیمز وان و جیسون بلوم است که در ژانر ترسناک و ماوراء طبیعی روایت می شود. این فیلم ترسناک محصول استودیو Blumhouse سال آینده (2024) اکران خواهد شد.

 

تریلر Night Swim منتشر شد

داستان این فیلم در مورد راسل بازیکن بیسبال است که در لیگ حرفه ای بازی می کند. او به دلیل یک بیماری باید از دنیای بیسبال خداحافظی کند. او پس از بازنشستگی به همراه همسر و فرزندانش به خانه جدیدی می رود و در آنجا زندگی جدیدی را آغاز می کند. خانه ای که راسل و خانواده اش در آن زندگی می کنند دارای یک استخر است و این حوض سرچشمه اتفاقات ماورایی است که در طول فیلم برای آنها رخ می دهد.

«Night Swim» برگرفته از فیلم کوتاهی به همین نام در سال ۲۰۱۴ است. برایس مک گوایر به عنوان نویسنده در این فیلم با جیمز وان همکاری می کند. جیمز وان و جیسون بلوم پس از موفقیت در باکس آفیس در سال 2023 با فیلم “M3GAN” اکنون دوباره با فیلم “شب شنا” همکاری خواهند کرد.

تریلر شنا در شب ، تاریخ اکران این فیلم را نیز مشخص کرد. فیلم ترسناک «Night Swim» قرار است در تاریخ 5 ژانویه 2024 (15 دی 1402) توسط «یونیورسال پیکچرز» (Universal Pictures) در ایالات متحده اکران شود.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا