تریلر نیم فصل دوم سریال The Penguin منتشر شد

به تازگی تریلر نیم فصل دوم سریال The Penguin (پنگوئن) که یکی از جدیدترین آثار استودیو دی‌سی است، به انتشار رسید و نگاهی به ادامه این مجموعه ارائه می‌دهد.

چهار قسمت از سریال پنگوئن محصول «اچ‌بی‌او»، «مکس» و «دی‌سی استودیوز» باقی مانده است و در نیویورک کامیک‌کان، استودیوها به شرکت‌کنندگان نگاهی به چگونگی پیشروی اوضاع برای «کینگ‌پین اوز کاب» دادند. به نظر می‌رسد که اوضاع برای او بدتر خواهد شد، زیرا قرار است با رقیبش، «سوفیا فالکونه»، با بازی «کریستین میلیوتی»، درگیر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر نیم فصل دوم سریال The Penguin

«اوز» با بازی «کالین فارل» و «سوفیا» که توسط «میلیوتی» به تصویر کشیده شده، از همکاران سابقی هستند که حالا به دشمنان یکدیگر تبدیل شده‌اند و این تریلر نشان می‌دهد که آن‌ها آماده‌اند تا برای کنترل دنیای تبهکاری گاتهام وارد جنگ شوند. «سوفیا» انگیزه بیشتری دارد، زیرا به دنبال انتقام از راننده سابقش، «اوز»، برای قتل برادرش «آلبرتو» (مایکل زگن) است.

«مت ریوز» (کارگردان سریال)، «کالین فارل» را در فیلم بتمن 2022 برای نقش «پنگوئن» انتخاب کرد و او را زیر لایه‌هایی از گریم و پروتزها تقریباً غیرقابل شناسایی نمود. این پروتزها «فارل» را به یک گنگستر زخم‌خورده و عضلانی گاتهام با لهجه‌ای از طبقه کارگر تبدیل کرد.

بازگشت «فارل» به این نقش، به همراه گریم و همه جزئیات، برای سریال هشت قسمتی «HBO» که توسط «لورن لفرانک» ساخته شده، موفقیتی برای استودیو به ارمغان آورده است و علاقه مخاطبان به سریال هفته به هفته افزایش می‌یابد.

طبق گزارش‌های اخیر، چهارمین قسمت پنگوئن در ایالات متحده 1.7 میلیون بیننده روی پلتفرم‌های مختلف جذب کرد که بالاترین تعداد بیننده برای قسمت اول فصل در این سرویس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Penguin چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما