اخبار روز سینما

تریلر لایو اکشن Snow White منتشر شد + تاریخ اکران

دیزنی در جریان نمایشگاه D23، از تریلر لایو اکشن Snow White ، پیش از تاریخ انتشار آن در تاریخ 21 مارس 2025 (15 اسفند 1403) رونمایی کرد.

این فیلم قرار بود در مارس امسال اکران شود؛ اما دیزنی آن را به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA یک سال عقب انداخت. ستارگان «راشل زگلر» و ملکه شرور «گال گادوت» با تأکید بر سفر طولانی آن به صفحه نمایش، دو سال پیش هم در D23 برای نمایش اولین فیلمبرداری از فیلم حضور داشتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر لایو اکشن Snow White منتشر شد

«مارک وب»، کارگردان شناخته شده به خاطر کارگردانی فیلم‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که دارای آهنگ‌هایی از «بنج پاسی» و «جاستین پل» از فیلم‌های بزرگ‌ترین مرد نمایش و دیوانه‌ی عزیز من اوان هنسن است.

این فیلم تقریباً 90 سال پس از سفید برفی و هفت کوتوله که در سال 1937 اکران و به سنگ بنای امپراتوری دیزنی تبدیل شد، منتشر می‌شود. پیش از این، چندین برداشت از این داستان با بازی «لیلی کالینز» تا سفید برفی و شکارچی با بازی «کریستن استوارت» به سینما راه یافته‌اند.

این یکی از چندین فیلم لایو اکشن دیزنی است که در ماه‌های آینده اکران می‌شود. اولین فیلم موفاسا: شیر شاه است که در 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) اکران می‌شود.

تجارت بازسازی لایو اکشن برای دیزنی، به ویژه پیش از همه‌گیری کرونا، زمانی که تقریباً برای فیلم‌هایی مانند دیو و دلبر و علاءالدین عادی بود که به یک میلیارد دلار برسند، قوی بوده است. آخرین فیلم لایو اکشن دیزنی، پری دریایی کوچک بود که توانست 569 میلیون دلار به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لایو اکشن‌های دیزنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا