اخبار روز سینما

تریلر فیلم Z Dead End منتشر شد

تریلر فیلم Z Dead End با حضور ستارگان ژانر وحشت، «کین هادر» و «فلیسا» رز منتشر شد. هنوز تاریخ اکران این فیلم مستقل زامبی و ترسناک مشخص نشده است.

وبسایت «ComingSoon» به تازگی تریلر اختصاصی فیلم مستقل زامبی با عنوان Z Dead End را منتشر کرده است. در این فیلم ترسناک، ستارگان مشهوری همچون «کین هادر» (از سری جمعه سیزدهم) و «فلیسا رز» (از کمپ تابستانی) به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که توسط «رابرت رستو» نوشته و کارگردانی شده و هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Z Dead End منتشر شد

در خلاصه داستان رسمی Z Dead End آمده است که یک معاون کلانتر به همراه چند شخصیت عجیب و غریب باید برای بقا تلاش کنند؛ زیرا یک شهر کوچک در کلرادو با حمله ناگهانی اجسادی که از آسمان می‌افتند، مواجه می‌شود. هیچ‌کس نمی‌داند چرا زامبی‌ها به اینجا و از کجا آمده‌اند یا حتی هدف آن‌ها چیست. سوال اصلی این است که چه کسی از این باران مردگان جان سالم به در خواهد برد؟

این فیلم با بازی «کین هادر» در نقش کلانتر «سید میلر» و «فلیسا رز» در نقش معاون «بتی میلفورد»، به همراه گروه بازیگری شامل «جان فیوره»، «دیو شریدان» و «رابرت لاساردو» تولید شده است. جلوه‌های ویژه این فیلم توسط «راب کوباسکی» و «برایان اسپیرز» طراحی شده و «استیون ریئرز» تهیه‌کننده آن خواهد بود. Z Dead End توسط شرکت نیویورکی «RestroFilms» که در تولید فیلم‌های وحشت تخصص دارد، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Z Dead End چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Yahoo

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا