اخبار روز سینما

تریلر فیلم Uglies منتشر شد + تاریخ اکران

کمتر از یک ماه از اعلام تاریخ اکران فیلم اقتباسی جدید مک‌جی بر اساس رمان اسکات وسترفلد می‌گذرد و بالاخره اولین تریلر فیلم Uglies منتشر شد.

نسخه سینمایی این فیلم، «جویی کینگ» (از سری فیلم‌های بوسه بارانی) را در نقش اصلی «تالی یانگبلاد»، دختری شانزده ساله که منتظر هدیه تولد بسیار مورد انتظار خود، یعنی جراحی پلاستیک برای تبدیل شدن به یک فرد زیبا است، به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Uglies

در کنار «کینگ»، بازیگران دیگری از جمله «لاورن کاکس»، «کیت پاورز»، «بریانا تیو» و «چیس استوکس» نیز در فیلم زشت ها حضور دارند. آینده در نگاه اول به فیلم زشت‌ها، به عنوان یک سرزمین عجایب رنگارنگ، اما دیستوپیایی به تصویر کشیده شده است، جایی که «تالی» (کینگ) چند لحظه جلوی آینه می‌گذراند و در مورد روزی که زیبا خواهد شد، رویا بافی می‌کند.

شخصیت «کاکس» با ظاهری بی‌عیب و زیبا، جمعیت نوجوانانی را که تنها یک روز تا جراحی زیبایی زندگی‌شان فاصله دارند، هیجان‌زده می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که هیچ‌کس رها نخواهد شد؛ اما همانطور که «تالی» به زودی متوجه می‌شود، زیبایی پوستی است و مشکلی جدی با دوستانش که به طرف دیگر رفته‌اند وجود دارد.

«تالی» با معرفی شدن به شیوه زندگی دیگری، دور از فشارها و روش‌های استاندارد زیبایی، فرصت دوم برای ساختن زندگی‌ای که واقعاً می‌خواهد را پیدا می‌کند، اما وقتی این پناهگاه امن مورد حمله قرار می‌گیرد، «تالی» مجبور می‌شود علیه همه چیز و همه کس برای آینده خود بجنگد.

تریلر Uglies را مشاهده کنید:

فیلم Uglies در تاریخ 13 سپتامبر 2024 (23 شهریور 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Uglies چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا