اخبار روز سینما

تریلر فیلم The Union منتشر شد

تریلر فیلم The Union که یک اثر کمدی و اکشن با بازی «مارک والبرگ» و «هلی بری» است، در نتفلیکس منتشر شد و این سرویس تاریخ اکران آن را نیز اعلام کرد.

دو دلداده دوران دبیرستان، در فیلم کمدی اکشن اتحاد به کارگردانی «جولین فارینو»، به ابر جاسوس تبدیل می‌شوند. این فیلم با بازی «مارک والبرگ» و «هلی بری»، در تاریخ 16 مرداد 1403 از نتفلیکس پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Union منتشر شد

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که «روکسان» (با بازی بری) در یک بار با «مایک» (با بازی والبرگ)، عشق سابق خود، دوباره دیدار می‌کند و دوباره شیفته او می‌شود؛ اما در نهایت او را بی‌هوش کرده و از نیوجرسی به لندن می‌برد.

در تریلر The Union پس از سرقت لیستی حاوی هویت تمام جاسوسان ایالات متحده، «روکسان» «مایک» را که یک فرد معمولی است برای بازگرداندن لیست استخدام می‌کند. هنگامی که «مایک» از «روکسان» و رئیسش (با بازی جی. کی. سیمونز) می‌پرسد که آیا آن‌ها برای FBI کار می‌کنند، روکسان پاسخ می‌دهد که ما برای اتحاد کار می‌کنیم.

خیلی زود، «مایک» تحت آموزش عشق سابق خود قرار می‌گیرد و بر فراز ساختمان‌های لندن می‌دود تا به اهداف خود شلیک کند.

«سیمونز» در تریلر فیلم اتحاد می‌گوید:

آسان‌تر از آب خوردن. البته، مگر اینکه نباشد.

«روکسان» نیز به دوست پسر سابق خودش می‌گوید:

خوشحالم که من و تو هستیم. و من واقعاً خوشحالم که به آن بار برگشتم.

فیلمنامه اتحاد توسط «جو بارتون» و «دیوید گوگنهایم» نوشته شده است. «مایک کلتر»، «آدواله آکینوی-آگباجه»، «جسیکا دگو»، «آلیس لی» و «جکی ارل هالی»، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Union چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا