اخبار روز سینما

تریلر فیلم The Last Breath منتشر شد

تریلر فیلم The Last Breath اثر «الکس پارکینسون» منتشر شد. در این فیلم شاهد سفری هیجان‌انگیز به زیر آب و رویارویی با موجودات وحشتناکی هستیم.

آخرین نفس در تاریخ 28 فوریه 2025 (9 اسفند 1404) راهی سینماها خواهد شد و در این ماه با غول‌های سینمایی مانند کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع، میمون و بریجت جونز: دیوانه پسر به رقابت خواهد پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Last Breath منتشر شد

فیلم The Last Breath به کارگردانی «الکس پارکینسون»، داستانی واقعی و الهام‌بخش از زندگی غواص «کریس لمونز» را به تصویر می‌کشد. فیلمنامه این اثر توسط «پارکینسون» در همکاری با «میچل لافورچون» و «دیوید بروکس» به نگارش درآمده است. «پارکینسون» پیش از این در سال 2019 داستان لمونز را در قالب یک فیلم مستند روایت کرده بود.

«فین کول» (بازیگر سریال پیکی بلایندرز)، «کریستین سیکلونا» (رازهای مادام بلان)، «ریز خان» (این انگلستان)، نیک بیادون (دروغ نگو)، «دایثی اودانل» (روس نا رون) و «کانر رید» در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«دیوید بروکس»، «پل بروکس»، «هال سعداف»، «نورمن گولایتلی»، «جرمی پلاگر»، «استوارت لو مارشال»، «آل مورو» و «آنا مور-پیتش» نیز از جمله تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

فیلم آخرین نفس داستان «کریس لمونز»، غواصی ماهر را روایت می‌کند که در اعماق اقیانوس گرفتار می‌شود و برای زنده ماندن باید با چالش‌های نفس‌گیری و خطرات متعددی روبرو شود. این فیلم به عنوان ادای احترامی به شجاعت و اراده انسان در برابر سختی‌ها ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Last Breath چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: comingsoon

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا