اخبار روز سینما

تریلر فیلم The Killer’s Game منتشر شد

اولین تریلر فیلم The Killer’s Game با بازی «دیو باتیستا» را منتشر کرد. این فیلم بر اساس رمانی از «جی آر. بونانسینگ» ساخته شده است.

در این فیلم، بازیگرانی همچون «سوفیا بوتلا»، «تری کرو»، «اسکات ادکینز»، «پوم کلمنتیف» و «بن کینگزلی» نقش‌آفرینی می‌کنند. تریلر The Killer’s Game داستان درباره «جو فلود» (باتیستا)، یک قاتل بزرگ است که به بیماری لاعلاج مبتلا می‌شود و تصمیم می‌گیرد با انجام یک ضربه به خودش، مسائل را به دست گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Killer’s Game منتشر شد

فیلم بازی قاتل، داستان هیجان‌انگیز «آرتور»، مردی که برای رهایی از گذشته‌ی آشفته خود، به دنبال زندگی آرامی در کنار دوست دخترش «بوتلا» (با بازی سوفیا بوتلا) است را روایت می‌کند.

زمانی که «آرتور» متوجه خیانت «بوتلا» می‌شود، او را به قتل می‌رساند. «آرتور» توسط پلیس تحت تعقیب قرار می‌گیرد و در این میان، او برای رهایی از این مخمصه، قاتلان حرفه‌ای را استخدام می‌کند تا «بوتلا» را از بین ببرند.

تهیه‌کنندگان این فیلم شامل «اندرو لازار»، «استیو ریچاردز» و «کیا جم» می‌شوند. «دیو باتیستا»، «جاناتان میسنر»، «کریس میلبرن»، «تین واتکینز»، «پیتر ای. استراوس»، «اسکات لامبرت»، «دین التیت» و «آدام فیلدز» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این فیلم حضور دارند.

تاریخ اکران فیلم بازی قاتل بر روی پرده‌های سینما به تاریخ 13 سپتامبر 2024 (22 شهریور 1403) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Killer’s Game چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا