اخبار روز سینما

تریلر فیلم The Killer (ریبوت) منتشر شد + تاریخ انتشار

تریلر فیلم The Killer (ریبوت) منتشر شد. این فیلم با المان‌های کلاسیک و اکشن «جان وو» در تاریخ 27 اکتبر 2024 به اکران درمی‌آید.

«جان وو،» اسطوره ژانر اکشن، پس از وقفه‌ای طولانی به هالیوود بازگشته است. او که سابقه کارگردانی فیلم‌های پرفروشی مانند Face/Off، Broken Arrow و Mission: Impossible II را در کارنامه دارد؛ اما این بار با فیلم ریبوت The Killer به سینماها می‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Killer (ریبوت) منتشر شد + تاریخ انتشار

The Killer بازسازی اکشن کلاسیک سال 1989 با همین نام است که «چاو یون فت» و «دنی لی» در آن نقش آفرینی کرده بودند. این بار نوبت «ناتالی امانوئل» (بازی تاج و تخت، فرنچایز سریع و خشن) و «عمر سای» (لوپین) است که در نقش‌های اصلی این اثر ظاهر شوند.

فیلم اصلی با داستانی حول محور دو مرد روایت می‌شد؛ اما «وو» در نسخه جدید، شخصیت یکی از آنها را به زن تغییر داده است. این موضوع، به همراه سابقه «وو» در خلق صحنه‌های اکشن خلاقانه و پر هیجان، کنجکاوی بسیاری را برانگیخته است.

تریلر فیلم قاتل پر از المان‌های کلاسیک فیلم‌های «وو» است که شامل کبوترهای پرنده، لهجه‌های غلیظ، دیالوگ‌های به یاد ماندنی، تیراندازی‌های نفس‌گیر و نبردهای تن به تن می‌شود.

با وجود تمام این هیجانات، برخی منتقدان تریلر را ضعیف و آشفته می‌دانند. با این حال، نمی‌توان از خلاقیت و جسارت «وو» در ساخت این فیلم چشم‌پوشی کرد.

فیلم قاتل در تاریخ 23 آگوست 2024 (2 شهریور 1403) به طور انحصاری از طریق سرویس استریمینگ «Peacock» در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Killer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Sashfilm

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا