اخبار روز سینما

تریلر فیلم Subservience با بازی مگان فاکس منتشر شد

«مگان فاکس» در فیلم علمی تخیلی جدیدی، در نقش یک اندروید قاتل ظاهر می‌شود که نخستین نگاه آن در تریلر فیلم Subservience منتشر شده است.

این فیلم از کمپانی XYZ Films، «مگان فاکس» را در یکی از متفاوت‌ترین نقش‌هایش به نمایش می‌گذارد. تریلر Subservience مشخص کرد که این فیلم قرار است در تاریخ 13 سپتامبر 2024 (23 شهریور 1403) در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شود. پیش از عرضه فیلم، تریلر آن منتشر شده است که نگاهی اجمالی به فیلم ارائه می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Subservience با بازی مگان فاکس منتشر شد

در این فیلم، «فاکس» نقش یک اندروید را بازی می‌کند که قرار است به یک خانواده نیازمند کمک کند؛ اما مانند عروسک اصلی فیلم M3GAN که اتفاقاً نام مشابهی با «فاکس» دارد، به خودآگاهی می‌رسد و نتایج وحشتناکی به بار می‌آورد. در حالی که «فاکس» قبلا در فیلم ترسناک کلاسیک جنازه جنیفر بازی کرده بود، این ممکن است ترسناک‌ترین نقش او تاکنون باشد.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم «مگان فاکس» را همراهی کردند، می‌توان به «میشله مورون» و «مادلین زیمر» اشاره کرد. این فیلم توسط «اس. کی. دیل» کارگردانی و توسط «تیم ویل هونلی» و «آوریل ماگوایر» نوشته شده است.

«فاکس» آخرین‌بار، سال گذشته در فیلم Expend4bles، چهارمین فیلم از سری فیلم‌های Expendables روی پرده سینما دیده شد که نقش اکشن دیگری را برای او به همراه داشت.

Subservience در تاریخ 13 سپتامبر 2024 (23 شهریور 1403) در پلتفرم‌های دیجیتال و آن‌دیماند منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «مگان فاکس» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: CBR

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا