اخبار روز سینما

تریلر فیلم Smile 2 منتشر شد

کمپانی پارامونت از اولین تریلر فیلم Smile 2 رونمایی کرد. این فیلم دنباله‌ی نسخه‌ی اول لبخند است که در سال 2022 به موفقیت چشمگیری در ژانر وحشت دست یافت.

تریلر فیلم Smile 2 منتشر شد و نشان داد که قسمت دوم این فیلم قرار است در 18 اوت 2024 (27 مهر 1403) اکران شود، داستان یک ستاره موسیقی پاپ (با بازی نائومی اسکات) را روایت می‌کند که توسط نفرینی شیطانی تسخیر می‌شود. این نفرین قربانیان خود را به شکل لبخندی ترسناک در می‌آورد و آن‌ها را به جنون می‌کشاند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Smile 2 منتشر شد

کارگردان و نویسنده‌ی قسمت اول این سریال، «پارکر فین»، به همراه بازیگر نقش افسر پلیس «جوئل» (کایل گالنر) برای ساخت این دنباله بازگشته‌اند. مجموعه‌ی فیلم‌های لبخند داستان دیوی شرور و بی‌امان را روایت می‌کند که با چهره‌ی افرادی که لبخندی عجیب بر لب دارند، به سراغ قربانیانش می‌رود و آن‌ها را به خودکشی سوق می‌دهد.

قسمت اول با صحنه‌ی وحشتناک مرگ «رز کاتر» (با بازی سسی بیکن)، دوست دختر سابق «جوئل»، به پایان رسید. «رز» به دلیل دیدن این دیو با لبخند ترسناک، خود را آتش می‌زند. هر کسی که شاهد مرگ فرد دیگری به دست این موجود باشد، به قربانی بعدی تبدیل می‌شود و او را نیز به سمت خودکشی سوق می‌دهد. این یعنی «جوئل» هم ممکن است به زودی با سرنوشتی مشابه روبرو شود.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «لوکاس گیج»، «رزماری دوییت»، «دیلن گلولا»، «رائول کاستیلو» و «مایلز گوتیرز-رایلی» اشاره کرد.

استودیوی سازنده‌ی فیلم، در ابتدا قصد داشت لبخند را تنها از طریق سرویس استریم پارامونت+ منتشر کند؛ اما در نهایت تصمیم به اکران گسترده در سینماها گرفت. این تصمیم با فروش جهانی 217 میلیون دلاری، موفقیت‌آمیز بود.

موفقیت خیره‌کننده‌ی قسمت اول با آن لبخندهای ترسناک، بدون شک کمپانی پارامونت را برای ساخت دنباله قانع کرده است. اگر قسمت دوم بتواند به نتایجی مشابه دست پیدا کند، می‌تواند به شروع یک فرنچایز جدید در دنیای طولانیِ فیلم‌های ترسناک کلاسیک تبدیل شود.

«پارکر فین»، کارگردان فیلم، پس از اکران قسمت اول، درباره‌ی احتمال ساخت دنباله صحبت کوتاهی کرد:

فکر می‌کنم در دنیای لبخند هنوز چیزهای جالب زیادی برای کشف وجود دارد. قطعا سنگ‌هایی هستند که من به عمد در قسمت اول لمس نکردم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم لبخند 2 چه بود؟ آیا این قسمت نیز می‌تواند موفقیت قسمت ابتدایی را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا