تریلر فیلم Small Things Like These منتشر شد

شرکت Lionsgate تریلر فیلم Small Things Like These را منتشر کرده است که قرار است در ماه نوامبر به‌طور رسمی در سینماهای ایالات متحده اکران شود.

این فیلم پیش‌تر به‌عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره برلین در سال جاری به نمایش درآمد. این فیلم، با وجود موضوعات مهم و چالش‌برانگیز خود، به نظر برخی منتقدان به‌طور کامل نتوانسته است بر جذابیت خود بیفزاید؛ اما تجربه تماشای آن می‌تواند بینش‌های جدیدی را در مورد تاریخچه تاریک داستان فیلم ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Small Things Like These منتشر شد

داستان فیلم در آستانه کریسمس سال 1985 می‌گذرد و به زندگی «بیل فرلانگ»، تاجر زغال‌سنگ می‌پردازد که در یک صومعه محلی کشفاتی انجام می‌دهد که او را وادار به مواجهه با رازهای شهر ایرلندی نیو راس می‌کند.

این روایت به موضوعات نگران‌کننده‌ای چون شستشوی مگدالن در ایرلند می‌پردازد، مؤسسه‌ای کاتولیک که به‌عنوان محل نگهداری زنان گناهکار شناخته می‌شود و در واقع مکان‌های وحشتناکی بوده‌اند.

«کیلیان مورفی» در نقش «بیل فرلانگ»، پدر متعهد، اجرایی تاثیرگذار و ملایم ارائه می‌دهد. در کنار او، بازیگران دیگری همچون «آیلین والش»، «میشل فیرلی»، «امیلی واتسون»، «کلر دان»، «هلن بیهان»، «لیدان دانلی» و «کیاران هایندز» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم بر اساس رمان پرفروش «کلر کیگان» ساخته شده و به کارگردانی «تیم میلانز»، کارگردان بلژیکی، صورت گرفته است. در تریلر Small Things Like These مشخص شد که این اثر در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) در سینماهای منتخب ایالات متحده به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر این فیلم چه بود؟ آیا این فیلم «کیلیان مورفی» می‌تواند مانند دیگر آثار او موفق ظاهر شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما