اخبار روز سینما

تریلر فیلم Skincare منتشر شد

«الیزابت بنکس» در تریلر فیلم Skincare با دنیای بی‌رحم زیبایی و مراقبت شخصی روبرو می‌شود. این تریلر شب گذشته به صورت رسمی منتشر شد.

«الیزابت بنکس» با تریلر جنایی جدید اسکین‌کر (Skincare)، به زودی وارد دنیای بی‌رحم صنعت زیبایی و مراقبت شخصی می‌شود. کمپانی IFC Films اوایل این هفته حق پخش این فیلم را برای آمریکای شمالی خریداری کرد و حالا تریلر رسمی آن را به انتشار رساند که راز و رمزآلودی پیرامون شخصیت «بنکس»، «هُوپ گُلدمن» را به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Skincare منتشر شد

او یک متخصص زیبایی بسیار مشهور است که امپراطوری زیبایی‌اش را در حال گسترش می‌بیند؛ اما ناگهان هدف خرابکاری و رقابت بی‌رحمانه‌ای می‌شود که به زندگی شخصی‌اش نیز سرایت می‌کند. این فیلم مهیج با بازی «لوئیس پولمن»، ستاره تاپ گان: ماوریک در نقش دوست جدید «بنکس» و «لوئیس جراردو مِندِز»، همبازی سابق او در فرشتگان چارلی در نقش رقیب سرسخت او، در 16 اوت (26 مرداد 1402) روی پرده سینماها می‌رود.

فیلم Skincare با الهام از رویدادهای واقعی، داستان خیالی «گلدمن گورو» زیبایی را روایت می‌کند که در تلاش است با راه‌اندازی خط تولید محصولات مراقبت از پوست خود، حرفه‌اش را به اوج برساند. او به جای اینکه به راحتی به قله موفقیت برسد، با مقاومت «آنجل ورگارا» (با بازی مِندِز)، متخصص دیگری در این حوزه روبرو می‌شود که یک بوتیک مراقبت از پوست درست روبروی او افتتاح می‌کند.

«بنکس» که نامزد دریافت جایزه امی است، پس از یک سال پر جنب و جوش که در آن کارگردانی فیلم دیوانه‌وار خرس کوکائینی را برعهده داشت، با «زک گالیفیاناکیس» در فیلم حباب لوبیا همبازی شد. این فیلم اولین کارگردانی یک اثر داستانی بلند برای «آستین پترز» به‌شمار می‌رود که فیلمنامه آن را نیز با همکاری «سام فرایلیش» و «دیرینگ ریگان» نوشته است.

این فیلم به طور مستقیم با فیلم ترسناک بیگانه: رومولوس با بازی «کایلی اسپینی» که اولین قسمت از این فرنچایز ترسناک در هفت سال گذشته است، رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Skincare چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا