تریلر فیلم Shadow Strays منتشر شد

تریلر فیلم Shadow Strays به تازگی منتشر شده و نوید یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال را می‌دهد که به زودی از «نتفلیکس» پخش خواهد شد.

«نتفلیکس» به تازگی تریلر جدیدی از فیلم اکشن و حماسی Shadow Strays منتشر کرده که نوید یک تجربه هیجان‌انگیز و پر از خشونت و خونریزی را می‌دهد. داستان فیلم درباره قاتلی مرموز با نام مستعار «13» است که وقتی سازمان مخفی که برای آن کار می‌کند، پسر 11 ساله‌ای را می‌رباید که در مقابل آن قرار می‌گیرد. این فیلم اکشن قرار است طی چند هفته آینده از نتفلیکس پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Shadow Strays منتشر شد

در خلاصه داستان رسمی Shadow Strays آمده که کد «13» یک قاتل حرفه‌ای 17 ساله بوده که به دلیل یک ماموریت ناموفق در ژاپن به حالت تعلیق درآمده است. پس از آشنایی با پسر 11 ساله‌ای به نام «منجی» که مادرش را به دست یک باند جنایتکار از دست داده، دچار تحول می‌شود. وقتی «منجی» دزدیده می‌شود، «13» مصمم خواهد شد تا به هر قیمتی او را نجات دهد، حتی اگر مجبور باشد با مربی خود و سازمانی که او را استخدام کرده است، یعنی «Shadow» مقابله کند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «تیمو تاهجانتو» که قبلاً فیلم اکشن معروف شب از آن ماست را نیز برای «نتفلیکس» ساخته بود، ساخته شده است. بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از:

  • اورورا ریبرو در نقش ۱۳
  • هانا مالاسان در نقش امبرا، قاتل کهنه‌کار و مربی ۱۳
  • علی فکری در نقش منجی، پسر جوان
  • آدیپاتی دولکن در نقش پراستی، شخصیت منفی
  • اندری مشادی در نقش آریل، رئیس جنایتکار سادیست

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Shadow Strays چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Movieweb

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما