اخبار روز سینما

تریلر فیلم Saturday Night منتشر شد

تریلر فیلم Saturday Night به کارگردانی «جیسون ریتمن» منتشر شد و نگاهی جذاب به 90 دقیقه آشفته‌ای که منجر به اولین پخش SNL شد، ارائه می‌دهد.

تریلر فیلم شنبه شب «لورن مایکلز»، تهیه‌کننده اجرایی SNL را که توسط «گابریل لابل» را نشان می‌دهد که برای شروع برنامه‌اش تلاش می‌کند. به نظر می‌رسد اوضاع خوب پیش نمی‌رود. اعضای بازیگران غیرقابل پیش‌بینی و مدیران اجرایی آزاردهنده استودیو در راه او هستند. در یک نقطه، «مایکلز» با شور و اشتیاق فریاد می‌زند:

NBC خوش شانس است که چیزی به اندازه این برنامه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Saturday Night منتشر شد

اولین پخش SNL در 11 اکتبر 1975 صورت گرفت. این قسمت توسط کمدین «جورج کارلین» میزبانی شد و «بیلی پرستون» و «جنیس ایان» به عنوان مهمانان موسیقی حضور داشتند.

«جان بلوشی»، «چوی چیس»، «جین کورتین»، «گرت موریس»، «لارین نیومن»، «مایکل اودانوهو» و «گیلدا رادنر»، همگی در این قسمت حضور داشتند. «جورج کو» که بعدها به عنوان بازیگر نقش نداشت، در قسمت اول برنامه نیز حضور پیدا کرد.

«دیک ابرسول» این برنامه را توسعه داد و «مایکلز» را به عنوان مدیر برنامه استخدام کرد. «مایکلز» هنوز هم تهیه‌کننده محسوب می‌شود و SNL قرار است پخش فصل پنجاهم خود را از پاییز آغاز کند.

در کنار «لا بل»، بازیگرانی همچون «دیلن اوبراین»، «کوری مایکل اسمیت»، «راشل سنوت»، «لامورن موریس»، «نیکلاس براون»، «فین ولفهارد»، «جان باتیست»، «الا هانت»، «کوپر هافمن»، «اندرو بارت فلدمن» و «کایا گربر» حضور خواهند داشت.

تریلر فیلم شنبه شب مشخص کرد که این فیلم قرار است در تاریخ 11 اکتبر 2024 () توسط سونی پیکچرز در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Saturday Night چه بود؟ آیا این فیلم می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا