اخبار روز سینما

تریلر فیلم Rebel Ridge منتشر شد + تاریخ اکران

به تازگی تریلر فیلم Rebel Ridge به کارگردانی جرمی سولنیر از نتفلیکس منتشر شد و به همراه آن، تاریخ اکران فیلم نیز اعلام گردید.

«جرمی سولنیر»، فیلمساز مستقل آمریکایی که با فیلم‌های اتاق سبز، ویرانه آبی و تاریکی را نگه دار شناخته می‌شود، چند سال است که روی فیلم جدیدی برای «نتفلیکس» با نام Rebel Ridge کار می‌کند. اکنون این فیلم بالاخره آماده نمایش است و حتی یک تریلر جدید نیز منتشر شده که می‌توانید آن را در ادامه مطلب تماشا کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Rebel Ridge

در این فیلم، «تری» سعی می‌کند پسر عمویش را از زندان آزاد کند، اما با پلیس‌های شهر کوچکی برخورد خواهد کرد. آنچه به عنوان یک تخلف جزئی آغاز می‌شود، به زودی بزرگ‌تر شده و تری مجبور خواهد شد برای سرنگونی یک رئیس پلیس فاسد سیستماتیک و شاید بخش‌های بزرگی از دولت شلبی اسپرینگز، دست به کار شود.

تنها متحد او یک وکیل جوان است که به زودی درگیر ماجرا می‌شود. همانطور که تریلر نشان می‌دهد، «جرمی سولنیر» قطعات تعلیق استخوان‌شکن را که در آن مهارت دارد، همراه با نگرانی‌های بزرگ‌تر در مورد فساد، نژادپرستی و خطرات یک دولت پلیسی نظامی ارائه خواهد کرد.

تریلر Rebel Ridge را مشاهده کنید:

فیلم Rebel Ridge در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 شهریور 1403) از شبکه «نتفلیکس» پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Rebel Ridge چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا