اخبار روز سینما

تریلر فیلم Reagan منتشر شد

سرانجام تریلر فیلم Reagan ، فیلم زندگینامه‌ی «رونالد ریگان»، چهلمین رئیس‌جمهور آمریکا، با بازی «دنیس کوئید» به صورت رسمی منتشر شد.

این فیلم که تحت عنوان ریگان شناخته می‌شود، به کارگردانی «شان مک‌نامارا»، به نظر می‌رسد برای جذب همان مخاطبان محافظه‌کاری ساخته شده که سال گذشته با استقبال گسترده از فیلم صدای آزادی (Sound of Freedom) استقبال کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Reagan منتشر شد

این فیلم که در سال 2020 فیلمبرداری شده بود، تأخیرهای متعددی را کسب کرد؛ اما سرانجام برای اکران در سینماهای آمریکای شمالی در تاریخ 30 اوت 2024 (9 شهریور 1403) آماده شده است.

طبق اخبار منتشر شده، فیلم ریگان یک فیلم زندگینامه‌ای است که با زمینه‌ی جنگ سرد روایت می‌شود و مسیر زندگی «ریگان» را از دوران کودکی در دیکسون، ایلینوی در دهه‌ی 1920 تا هالیوود و در نهایت کاخ سفید را دنبال می‌کند.

«دنیس کوئید» در نقش «ریگان»، «جان ویت» در نقش «ویکتور پتروویچ»، «پنه‌لوپه آن میلر»، «مینا سوواری» در نقس «جین وایمن» (همسر اول ریگان)، «لزلی-آن داون» در نقش «مارگارت تاچر»، «دیوید هنری» در نقش «ریگان» نوجوان و «کوین دیلون» در نقش «جک وارنر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«دنیس کوئید» در این پنج سال اخیر، در چندین فیلم با مضامین مذهبی که برای مخاطبان محافظه‌کار ساخته شده‌اند، از جمله تپه (The Hill)، با بال و دعا (On A Wing and Prayer)، فقط می‌توانم تصور کنم (I Can Only Imagine) بازی کرده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که ایفای نقش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های محافظه‌کار تاریخ، یعنی «رونالد ریگان»، برای او بسیار مناسب باشد.

می‌توان حدس زد که این فیلم تصویری بسیار مثبت از «ریگان» را به نمایش بگذارد. «کوئید» در مصاحبه‌ای با مجله‌ی هفته‌نامه سرگرمی (EW) گفت که «ریگان» رئیس‌جمهور محبوب او بوده است. این بازیگر 66 ساله اضافه کرد که وقتی نقش «ریگان» به او پیشنهاد شد، همزمان احساس شگفتی، افتخار و ترس داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Reagan چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا