اخبار روز سینما

تریلر فیلم Project Silence منتشر شد

تریلر فیلم Project Silence برای اکران اولین فیلم هیجان‌انگیز کره‌جنوبی در آمریکا، با بازی ستارگانی چون «لی سونگ-کیون» از فیلم، «جو جی-هون» از سریال فرمانروای زامبی و «کیم سو-آن» از فیلم قطاری به سمت بوسان منتشر شد.

این فیلم قرار است در تاریخ 12 ژوئیه 2024 (12 تیر 1403) در سینماهای آمریکا اکران شود. این تریلر صحنه‌های اکشن پر هیجان گروهی از بازماندگان را به تصویر می‌کشد که در تلاش برای فرار از روی یک پل در حال فروریختن هستند، در حالی که باید از آزمایش‌های مرگبار ارتش نیز جان سالم به در ببرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Project Silence منتشر شد

همچنین، تریلر Project Silence به یکی از آخرین نقش‌آفرینی‌های «لی سونگ-کیون» پس از مرگ غم‌انگیز او در سال 2020 اشاره می‌کند. این بازیگر تحسین‌شده‌ی 48 ساله، پس از مواجهه با اتهامات مربوط به مواد مخدر، به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن درگذشت. او پیش از مرگ، با بازی در فیلم برنده‌ی اسکار انگل به کارگردانی «بونگ جون-هو» به شهرت جهانی دست یافته بود.

خلاصه رسمی فیلم به شرح زیر است:

به دلیل وخامت ناگهانی شرایط آب و هوایی، دید در پل فرودگاه به شدت کاهش یافته و مردم در اثر مجموعه‌ای از تصادفات زنجیره‌ای و انفجارها در معرض خطر سقوط پل قرار دارند. در میان این هرج و مرج‌ها، سگ‌های آزمایشگاهی اکو از آزمایش نظامی پروژه سکوت که به طور مخفیانه در حال حمل و نقل بودند، فرار می‌کنند و همه بازماندگان انسان هدف حملات بی امان قرار می‌گیرند.

پروژه سکوت به کارگردانی «تائه-گون کیم» ساخته شده که فیلمنامه‌ی آن را با همکاری «یانگ-هوا کیم» و «جو-سوک پارک» نوشته است. در این فیلم همچنین «کیم هی-وون»، «مون سانگ-کون»، «یه سو-جونگ»، «کیم تائه-وو»، «پارک جو-هیون»، «پارک هی-بون» به عنوان بازیگران دیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم توسط «یانگ-هوا کیم» تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم پروژه سکوت چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا