اخبار روز سینما

تریلر فیلم Outrun منتشر شد + تاریخ تکران

تریلر فیلم Outrun منتشر شد و نشان داد که «نورا فینگشایدت» فیلمساز آلمانی، بار دیگر به سینماها آمده و خودش را سر زبان‌ها انداخته است.

این فیلمساز آلمانی، در سال 2019 با فیلم تحسین‌شده سیستم ویرانگر که در شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به نمایش درآمد، خودش را سر زبان‌ها انداخت. هالیوود به سختی به او فرصت نفس کشیدن داد و در سال 2021 با فیلم نابخشیدنی با بازی «ساندرا بولاک»، به سراغ او آمد. حالا او کارگردانی فیلم فرار را بر عهده دارد که تریلر آن منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Outrun منتشر شد

فیلم فرار که بر اساس خاطرات سال 2016 «ایمی لیپتروت» با همین نام ساخته شده است، روی داستان زندگی یک زن جوان متمرکز است که به تازگی از ترک اعتیاد به الکل خارج شده و به خانه کودکی خود در اسکاتلند بازمی‌گردد.

این اثر درام، درباره زن جوانی به نام «رونا» (رونان) است که زندگی خود را در لبه تیغ در لندن می‌گذارند؛ اما تلاش می‌کند با بازگشت به زیبایی وحشی جزایر اورکنی اسکاتلند با گذشته آشفته خود کنار بیاید و امیدوار است بهبود یابد.

فیلم فرار با بازی «پاپا اسیدو»، «استفن دیلان» و «ساسکیا ریوز» همراه است. این اثر درام توسط «سارا بروکلهرست»، «دومینیک نوریس»، «جک لودن» و «سیئرس رونان» تهیه‌کنندگی می‌شود.

فیلم فرار در جشنواره فیلم ساندنس 2024 با تحسین فراوان به نمایش درآمد و سپس در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ، جشنواره فیلم سیدنی و جشنواره بین‌المللی فیلم نیوزیلند به نمایش درآمد.

این فیلم قرار است در 27 سپتامبر 2024 (6 مهر 1403) توسط استودیوکانال در بریتانیا و بعداً در 7 نوامبر (17 آبان 1403) در آلمان اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم فرار چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: The Playlist

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا