اخبار روز سینما

تریلر فیلم My Old Ass منتشر شد

تریلر فیلم My Old Ass ساخته‌ی «مگان پارک»، داستان رویاروییِ دختری جوان (با بازیگری آبریی پلازا) با نسخه‌ی 39 ساله‌ی خودش را نشان داد.

این فیلم پس از اکران اولیه در جشنواره‌ی ساندنس، توسط آمازون ام‌جی‌ام منتشر خواهد شد. تریلر My Old Ass ، ساخته‌ی «مگان پارک»، روز پنجشنبه منتشر شد. در این فیلم، «میسی استلا» در نقش «الیوت لابرات» 18 ساله، در یک سفر قارچ‌درمانی تابستانی که به همراه دوستانش در کلبه‌ای در شمال تورنتو (پیش از رفتن به دانشگاه) تجربه می‌کند، با نسخه‌ی 39 ساله‌ی خودش (با بازی آبری پلازا) مواجه می‌شود.

«الیوت» در حالی که کنار آتش‌سوزی مشغول سفره‌ی ذهنی است، شخصیت «پلازا» که روی همان تنه‌ی درخت نشسته را می‌بیند؛ با این تفاوت که او دو دهه مسن‌تر است و به او هشدار می‌دهد که «الیوتِ» جوان‌تر برخی کارها را انجام ندهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم My Old Ass منتشر شد

«الیوت» در بخشی از تریلر، به نسخه‌ی مسن‌تر خودش می‌گوید:

تو برای یه آدم میانسال خیلی پخته‌ای.

«الیوتِ» جوان‌ترِ عصبی به دفاع از خودش پاسخ می‌دهد:

من یک بزرگسالِ خیلی جوونم!

در نهایت، «الیوت» متوجه می‌شود که نسخه‌ی مسن‌ترش، باعث می‌شود او درباره‌ی خانواده، عشق و تابستانی که قرار است زندگی‌اش را برای همیشه تغییر دهد، دوباره فکر کند.

بعد از هشدارِ نسخه‌ی مسن‌تر «الیوت» درباره‌ی عاشق شدن، همه چیز با ملاقات او با «چاد»، همان شخصی که به‌طور خاص به او هشدار داده بود، پیچیده می‌شود. خیلی «الیوتِ» جوان‌تر خود را برای اکتشافی که نسخه‌ی آینده‌ی او درباره‌ی زندگی و عشق می‌تواند به او نشان دهد، باز می‌کند.

فیلم My Old Ass با بازی «پرسی هاینس وایت»، «مادی زیگلر» و «کریس بروکس»، به تهیه‌کنندگی «تام آکرلی»، «مارگو رابی»، «جوزی مک‌نامارا» و «استیون ریلز» ساخته شده است. این فیلم دومین اثر بلند «مگان پارک» بعد از فروپاشی (که او نویسندگی آن را نیز برعهده داشته) است و از 13 سپتامبر 2024 (23 شهریور 1403) اکران محدودی در سینماها خواهد داشت و پس از آن به صورت سراسری پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم My Old Ass چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا