اخبار روز سینما

تریلر فیلم Jackpot با بازی جان سینا منتشر شد

تریلر فیلم Jackpot با هنرمندی «جان سینا»، «آکوافینا» و… در ژانر اکشن-کمدی اخیرا از کمپانی «MGM Studios» منتشر شده و در ماه آگوست اکران می‌شود.

کمپانی آمازون «MGM Studios» تریلر فیلم جکپات در ژانر اکشن-کمدی را منتشر کرد. در این فیلم که از 15 آگوست (25 مرداد) روی سرویس «Prime Video» قابل مشاهده خواهد بود، بازیگران مطرحی همچون «آکوافینا»، «جان سینا» و «سیمو لیو» ایفای نقش می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Jackpot

داستان فیلم در سال 2030 و ایالت کالیفرنیا روایت می‌شود. جایی که یک لاتاری بزرگ با قوانین عجیب و غریب برگزار شده است. «کیتی» (با بازی «آکوافینا»)، بازیگر تازه‌کاری که به تازگی به لس‌آنجلس نقل مکان کرده، برنده‌ی این لاتاری می‌شود؛ اما جایزه کلان این لاتاری یک مشکل بزرگ دارد: افراد دیگر می‌توانند تا غروب آفتاب به طور قانونی «کیتی» را به قتل برسانند و جایزه چند میلیارد دلاری را تصاحب کنند.

در ادامه تریلر فیلم Jackpot را مشاهده خواهید کرد:

«کیتی» پس از فرار از دست انبوهی از آدم‌کش‌هایی که او را در سراسر شهر تعقیب می‌کنند، با «نوئل کسیدی» (با بازی «جان سینا»)، مأمور تازه‌کار حفاظت از برنده‌ی لاتاری، متحد می‌شود.

«نوئل» موظف است «کیتی» را تا غروب زنده نگه دارد تا در ازای آن، بخشی از جایزه را دریافت کند؛ اما در این میان، «نوئل» باید با «لوئیس لوییز» (با بازی «سیمو لیو»)، رقیب حرفه‌ای خود که بزرگ‌ترین آژانس حفاظت از برنده‌ی لاتاری در لس‌آنجلس را اداره می‌کند، روبرو شود.

در تریلر، «کتی» و «نوئل» را می‌بینیم که با آهنگ به امید یک قهرمان از «بانی تایلر» (1984) در حال فرار از دست کسانی هستند که به دنبال جایزه او هستند. این زوج با گذر از دیوارها، رد شدن از ساطورهای قصابی و مبارزه با «لوئیس لوییز»، از دست این گروه عظیم آدم‌کش‌ها، فرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Jackpot چیست؟ آیا شما از طرفداران فیلم های اکشن-کمدی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا