تریلر فیلم Hold Your Breath منتشر شد + تاریخ اکران

به تازگی تریلر فیلم Hold Your Breath (نفست را نگه دار) که ژانر روانشناختی و ترسناک دارد، منتشر شد و همچنین تاریخ اکران نیز اعلام گردید.

«سارا پلسون» برای جدیدترین فیلم ترسناک خود به گذشته سفر می‌کند. این بازیگر که از چهره‌های ثابت سریال American Horror Story است، در فیلم نفست را نگه دار (Hold Your Breath) نقش اصلی را بازی می‌کند. این تریلر در دهه 1930 در اوکلاهما و در زمان طوفان‌های وحشتناک گرد و غبار که در اوج رکود اقتصادی رخ می‌داد، اتفاق می‌افتد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Hold Your Breath

در این فیلم، شخصیت «پلسون» به نام «مارگارت» معتقد است که یک حضور شیطانی خانواده‌اش را تهدید می‌کند و همزمان او در حال عزاداری و تلاش برای محافظت از دخترش است. بازیگرانی مانند «ایبن ماس-بچراچ»، «آنالی اشفورد»، «امایا میلر» و «بیل هک» در کنار «پلسون» در این فیلم بازی می‌کنند.

تریلر فیلم نفست را نگه دار را مشاهده کنید:

این فیلم که در سال 2022 معرفی شد و در ابتدا گرد و غبار نام داشت. «ویل جونز» و «کری کراوس» کارگردانی و نویسندگی مشترک این فیلم ترسناک را بر عهده دارند. فیلمنامه این فیلم توسط «کراوس» در برنامه نویسندگان ساندنس توسعه داده شد. این دو پیش‌تر در فیلم کوتاه Propagation با یکدیگر همکاری کرده بودند.

«پلسون» به مجله «People» گفت که برای ایفای نقش در این فیلم تحقیقات زیادی درباره دهه 30 میلادی انجام داده و بخشی از تحقیقات او شامل تماشای مستند دشت‌های خشک، ساخته «کن برنز» بوده است.

پلسون گفت:

فیلم به تدریج ما را به فضایی متفاوت می‌برد، اما واقعیت و اساس فیلم یکی از وحشت‌های واقعی آمریکایی است.

او اضافه کرد:

این ایده که حتی نمی‌توانستی از خانه‌ات خارج شوی و حتی داخل خانه هم نمی‌توانستی مانع ورود گرد و غبار شوی، وحشت‌انگیز است.

فیلم Hold Your Breath در تاریخ 3 اکتبر 2024 (12 مهر 1403) در پلتفرم «هولو» به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Hold Your Breath چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما