اخبار روز سینما

تریلر فیلم His Three Daughters منتشر شد

تریلر فیلم His Three Daughters نشان می‌دهد که نتاشا لیون، کری کوئن و الیزابت اولسن برای بازی در این فیلم درام خانوادگی به ریشه‌های مستقل خود بازمی‌گردند.

این سه نفر، نقش خواهران اصلی را در این فیلم از «نتفلیکس» بازی می‌کنند که در TIFF 2023 به نمایش درآمد. «کوئن» نقش خواهر مسئولیت‌پذیری به نام «کتی» را بازی می‌کند که وظیفه اجرای خواسته‌های آخر زندگی پدر بیمار خود (جی او. سندرز) را بر عهده دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم His Three Daughters

«اولسن» نقش خواهرش «کریستینا» را بازی می‌کند که برای کنار آمدن با از دست دادن پدرش به دنیای معنوی روی می‌آورد، در حالی که «راشل» به سبک «لیون»، ترجیح می‌دهد سیگار بکشد و خودش را جدا کند.

این سه خواهر که از هم دور شده‌اند، برای مراقبت از پدر در حال مرگشان به یک آپارتمان در نیویورک بازمی‌گردند و سعی می‌کنند رابطه شکسته خود را با یکدیگر ترمیم کنند.

تریلر His Three Daughters را مشاهده کنید:

«آزازل جیکوبز» نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که «کیت اربلند» از «IndieWire» به آن رتبه B+ داده است. اربلند نوشت:

بازیگری درخشان «جیکوبز» بلافاصله نشان‌دهنده مراقبتی است که در کل فیلم انجام می‌شود و با اجازه دادن به هر یک از ستارگانش برای درخشیدن بیشتر در نقش‌هایشان، سه دختر او نه تنها رشد می‌کند، بلکه سخاوتمندتر می‌شود. با کنار هم آمدن خواهران، «جیکوبز» آن‌ها را با یک بیت تحقق آرزو در عمل آخر، حتی شاید توهم، آرام می‌کند.

جیکوبز در طول یک نمایش و پرسش و پاسخ برای فیلم در «نتفلیکس» در جولای 2024، الهام خود را برای این ویژگی شخصی توضیح داد و گفت:

من تجربه مرگ افراد نزدیک را داشته‌ام و با افزایش سن این تجربه بیشتر شده است و همیشه از مرگ پدر و مادرم می‌ترسیدم. حسی از تغییر زمان وجود داشت که من واقعاً دنبالش بودم و در فیلم زیاد ندیده بودم، زمانی که زمان فرو می‌ریزد و گسترش می‌یابد وقتی می‌دانید چیزی که از آن می‌ترسید اتفاق می‌افتد، مشابه با نحوه پایان یافتن یک فیلم است. من در وسط پیش‌نویس اول بودم که متوجه شدم فقط این بازیگران را در فیلم تصور کرده‌ام.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم His Three Daughters چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا