اخبار روز سینما

تریلر فیلم Hijack 1971 منتشر شد

تریلر فیلم Hijack 1971 اثر «سونی پیکچرز» منتشر شد. این فیلم بین المللی به کارگردانی «کیم سونگ هان» و نویسندگی «کیم کیونگ چان» ساخته شده است.

فیلم اکشن-هیجان‌انگیز کره‌ای ربوده‌شده 1971، محصول مشترک «سونی پیکچرز» و «سینمای کره»، داستانی نفس‌گیر از شجاعت و فداکاری در شرایطی بحرانی را روایت می‌کند. این فیلم که ابتدا در 21 ژوئن 2024 (9 تیر 1403) در کره جنوبی اکران شد، از 5 ژوئیه 2024 (14 تیر 1403) راهی سینماهای منتخب آمریکای شمالی شده و تماشاگران را به سفری پرفراز و نشیب در دل تاریخ می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Hijack 1971 منتشر شد

در تریلر ربوده‌ شده 1971 ، شاهد نبردی شجاعانه بین خلبانان و یک هواپیماربای بی‌رحم در میان آشوب و وحشت خواهید بود. داستان فیلم در سال 1971 و حول محور هواپیماربایی یک فروند F27 کره‌ای رقم می‌خورد.

خدمه پرواز، شامل خلبانان «تائه این» (با بازی ها جونگ-وو) و «گائه سیک» (با بازی سانگ دانگ لی) و مهماندار «اوک سون» (با بازی چائه سو بین)، در حال انجام پروازی معمولی به گیمپو هستند که ناگهان کابین خلبان با انفجار یک بمب دست‌ساز به آشوب کشیده می‌شود. «یونگ دائه» (با بازی یئو جین گو) که عامل این حمله است، قصد دارد هواپیما را به طور کامل ربوده و به سمت کره شمالی هدایت کند.

در این میان، خلبانان «تائه این» و «گائه سیک» با چالشی مرگبار روبرو می‌شوند. آن‌ها باید جان خود، مسافران و هواپیما را نجات دهند، در حالی که «یونگ دائه» با تهدید و خشونت، آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد.

فیلم ربوده‌ شده 1971 پر از لحظات نفس‌گیر و دلهره‌آور است که تماشاگر را تا انتها روی صندلی میخکوب می‌کند. «کیم سونگ هان» کارگردان این اثر، فضایی پر از اضطراب و هیجان را خلق می‌کند و بازی‌های درخشان بازیگران، به خصوص ها «جونگ-وو» و «یئو جین گو»، به باورپذیری داستان و شخصیت‌ها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Hijack 1971 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: charactermedia

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا