اخبار روز سینما

تریلر فیلم Hell‌ boy: The Crooked Man منتشر شد

تریلر اول فیلم Hell boy: The Crooked Man با بازی «جک کسی» به عنوان قهرمان اصلی داستان اخیرا منتشر شد و به زودی در سینماها اکران می‌شود.

تریلر اولیه فیلم Hell boy: The Crooked Man (هل بوی: مرد کج‌ پشت) به طرفداران اولین نگاه به نسخه «جک کسی» از این قهرمان بزرگ و قرمز را ارائه کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر اول فیلم Hell boy: The Crooked Man

فیلم Hell boy: The Crooked Man یک اثر ترسناک ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت نمادین «مایک میگنولا» ساخته شد. این فیلم یکبار دیگر با فیلمنامه‌ای که توسط «میگنولا» بر اساس مینی‌سریال مرد کج‌ پشت نوشته شده و به کارگردانی «برایان تیلور» راه‌اندازی می‌شود.

در ادامه تریلر فیلم Hell‌ boy: The Crooked Man را مشاهده خواهید کرد:

«هل‌بوی» و یک مأمور تازه‌کار BPRD (دفتر تحقیقات و دفاع غیرعادی) که توسط «ادلاین رودلف» بازی می‌شود، یک جامعه کوچک تسخیرشده توسط جادوگرانی را کشف می‌کنند که توسط مرد مرموز «کج‌ پشت» رهبری می‌شوند.

«کسی» پس از تلاش «دیوید هاربر» در سال 2019 سومین بازیگری است که نقش «هل‌بوی» را در لایو اکشن بازی می‌کند.

همانطور که از تریلر پیداست، هل‌بوی: مرد کج‌ پشت با تصاویر آزاردهنده از شخصیت‌های ترسناک از جمله خود «مرد کج‌ پشت» که حس وحشت عمیقی را القا می‌کند، برخلاف فیلم‌های قبلی این مجموعه است.

«جفری گرینستین»، رئیس کمپانی «Millenium»، زمانی که این فیلم اعلام شد، گفت:

«مرد کج‌ پشت» خارج از همه فیلم‌های قبلی هل‌بوی است که در آن «مایک میگنولا» و خالق کمیک‌ها سرانجام نسخه اصیل داستان‌ها و شخصیت‌های او را در قالب فیلم هدایت خواهند کرد. این اولین فیلم از مجموعه فیلم‌هایی است که تماشاگران را به روش‌های آشنا و جدید مجذوب خود می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Hell boy: The Crooked Man چیست؟  آیا شما از طرفداران فیلم های ابرقهرمانی-ترسناک هستید؟لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا