اخبار روز سینما

تریلر فیلم Greedy People منتشر شد

تریلر فیلم Greedy People داستانی جذاب کمدی جنایی را به تصویر می‌کشد که با بازی‌های خیره‌کننده و پیچش‌های غیرمنتظره، مخاطبان را مجذوب خود می‌کند.

«لاینزگیت» اولین تریلر فیلم مردم حریص را منتشر کرد. در این فیلم، «جوزف گوردون-لویت»، «لیلی جیمز» و «هیمش پاتل» در کنار ستارگانی چون تیم «بلیک نلسون»، «اوزو آدوبا»، «نینا آریاندا»، «جیم گافیگان»، «خوزه یازپیک»، «جوی لورن آدامز» و «سایمون رکس» به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Greedy People منتشر شد

داستان فیلم حول محور یک پلیس شهر کوچک (با بازی هیمش پاتل) می‌چرخد که به طور اتفاقی در صحنه جرمی قرار می‌گیرد و در آنجا با پولی هنگفت روبرو می‌شود. او همراه با همکارش (جوزف گوردون-لویت) تصمیم می‌گیرد که این پول را برای خود بردارد؛ اما این تصمیم آن‌ها را درگیر ماجراهای پیچیده و خطرناکی می‌کند.

«پوتسی پونسیرولی» کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و فیلمنامه آن توسط «مایک ووکادینوویچ» نوشته شده است.

«آلیسون لینچ» از «لاینزگیت» در مورد این فیلم می‌گوید:

مردم حریص یک تریلر جنایی بسیار سرگرم‌کننده است که بیننده را از ابتدا تا انتها درگیر خود می‌کند. بازیگران این فیلم، از جمله جوزف گوردون-لویت، لیلی جیمز و هیمش پاتل، با بازی درخشان خود، به این فیلم جذابیت دوچندانی بخشیده‌اند.”

این فیلم قرار است در اوت 2024 (23 مرداد 1403) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Greedy People چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comingsoon

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا