اخبار روز سینما

تریلر فیلم Flight Risk منتشر شد

تریلر فیلم Flight Risk اثر هیجان‌انگیزِ کمپانی لاینزگیت با بازی «مارک والبرگ»، «میشل دوکری» و «توفر گریس»، روز گذشته منتشر شد و قرار است این فیلم در تاریخ 18 اکتبر 2024 (27 مهر 1403) اکران شود.

«مارک والبرگ» در جدیدترین اثر کارگردانی «مل گیبسون»، یعنی خطر پرواز، نقش یک خلبان هواپیمای تک‌موتوره در دل طبیعت را بازی می‌کند که به یک آدمکش روانی تبدیل می‌شود.پ


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Flight Risk منتشر شد

با یادآوردی فیلم خطوط هوایی، «والبرگ» در نقش داریل، هدایت هواپیمایی را برعهده دارد که حامل «مادولین» (با بازی میشل دوکری)، یک مارشال هوایی و یک فراری (با بازی توفر گریس) است که برای شهادت علیه خانواده‌ی جنایتکار «مورتی» به نیویورک منتقل می‌شود؛ اما با ورود به آسمان آلاسکا و پخش موزیک قاتل روانی از گروه «تالکینگ هدز» در پس‌زمینه موسیقی متن تریلر Flight Risk ، ماهیت «داریل» به عنوان یک قاتلِ کچلِ مافیایی که قصد کشتنِ خبرچین را دارد، فاش می‌شود.

خلبان در این تریلر فیلم خطر پرواز به کارگردانی «گیبسون» می‌گوید:

آقای مورتی از شما خیلی ناامید است و او تو را می‌خواهد.

پس از یک درگیری در ارتفاع 10 هزار پایی، «مادولین» موفق می‌شود خلبان را تسلیم کرده و به آن دستبند بزند؛ اما حالا به کمک نیاز دارد تا هواپیما را در آسمان نگه دارد.

فیلم خطر پرواز با انبوهی از صحنه‌های هوایی، اولین فیلمی است که «مل گیبسون» بعد از سه‌تیغ جهنمی (Hacksaw Ridge 2016) آن را کارگردانی می‌کند. فیلمنامه‌ی خطر پرواز را «جرد روزنبرگ» نوشته است و علاوه بر کارگردانی، «مل گیبسون» به همراه «جان دیویس» و «جان فاکس» از کمپانی دیویس اینترتینمنت و همچنین «بروس دیوی»، تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Flight Risk چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا